milloin suomen 2 euron kolikon ns. kansallismarjasta eli lakasta on päätetty ottaa marjat pois. Kun uusissa kolikoissa on pelkät lehdet jäljellä vanhoissa 2 euron kolikoissa on paljon nätimpi kuva kuin nyt. Onko muidenkin Suomen eurokolikkojen kansalliskuvat vaihtuneet??
EUROKOLIKKO?
8
1107
Vastaukset
- 888
Aika sama mulle mitä niissä on.. Rahaa se vaan on, ja sama arvo olkoo se rehu siinä mikä tahansa. Mitä väliä sillä on mikä kuva niissä on kun lompakossa tai taskussa ne rahat aina kuitenkin on piilossa.. Ellet niitä jossai seinällä pidä koristeena...
- Rahaministeri
2 euron kolikko on nyt euron arvoinen !
Etkö lue uutisia, jostain on tingittävä ? - Epätietoinen
Sain kaupasta ihan lyöntituoreen 2 euron kolikon ja siitä puuttuivat marjat. Tarkistin asiaa mm sivulta http://www.euro.ecb.int/fi/section/euro0/specific.html
Mutta en löytänny yhtään sennäköstä kansallista puolta kolikosta???- wiiq
cevy kirjoitti:
joskus vastaan sattui samanlainen, sitten kyselin hieman ja eräs tuttava sanoi että voisi olla norm. 2e kolikkoa hiukan arvokkaampi?
paljonkohan hintana? wiiq kirjoitti:
joskus vastaan sattui samanlainen, sitten kyselin hieman ja eräs tuttava sanoi että voisi olla norm. 2e kolikkoa hiukan arvokkaampi?
paljonkohan hintana?vieläkin nimellisarvoaan kalliimpi (siis keräilymielessä). Hinta pyörii nykyään 3-4 euron paikkeilla.
Jotkut tosin maksoivat tuosta "harvinaisuudesta" viime kesänä jopa lähelle 20euron hintaa. Se oli ennen kuin valtionvarainministeriö suuressa viisaudessaan päätti lyödä puolimiljoonaa kappaletta lisää "suuren kysynnän vuoksi".- wiiq
cevy kirjoitti:
vieläkin nimellisarvoaan kalliimpi (siis keräilymielessä). Hinta pyörii nykyään 3-4 euron paikkeilla.
Jotkut tosin maksoivat tuosta "harvinaisuudesta" viime kesänä jopa lähelle 20euron hintaa. Se oli ennen kuin valtionvarainministeriö suuressa viisaudessaan päätti lyödä puolimiljoonaa kappaletta lisää "suuren kysynnän vuoksi".Mun kolikko onkin vuosimallia 2003, uudemmat taitaa olla 2004.
wiiq kirjoitti:
Mun kolikko onkin vuosimallia 2003, uudemmat taitaa olla 2004.
tuo vuosiluku on kyllä ihan tavallinen kahden euron arvoinen kolikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511