Nythän se todella nähtiin, kenen perheillä on takataskussa painetta! Köyhät kyykkyyn -päivä, todellisesti. Blondit pimut kerskailevat keskenään, kenellä on kallein kostyymi. Työttömien kersojen on varaa vain edes katsoa moista kermaa.
Äidit ja isät kyllä tekevät mauttoman, tuskin kasvattavan "palveluksen" teinipimuilleen antamalla kaiken - ja vaan kaiken - ihan vain siksi, KUN MEILLÄ ON SIIHEN VARAA!
Entäpä sitten, kun nämät typyt aikoisivat avioon jonkun heidät huolivan knassa?
Ei onnistu, jos et osta sitä, ja jos et osta tätä, ja mä haluun tota - v***u---
No, onhan näitä nähty. Mutta ei voi kuin säälittää.
Wanhat 2015
MahtiVallu
2
186
Vastaukset
- vm-53
Onneks omat tytöt kasvoi 80-90 luvulla nuoreksi aikuiseksi. Oli heillä omapää, millä myös osasivat ajatella,, kaikkea ei tarvii, mitä kavereilla on. Oon tyytyväinen ukkeli. JEP.
- vm1974
tuotahan se on ollut ainakin niin kauan kuin minä muistan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589