Allah on lantaläjä.
Muhammed on kirottu
6
54
Vastaukset
- WikipediA
Allåh on arabian kielen sana, joka tarkoittaa Jumalaa. Siis Jumala on lantaläjä?
- vl-mies
Minä uskon vain siihen Jumalaan, joka herätti Jeesuksen kuolleista, ja joka on myös Pyhä Henki ja Jeesus itse jumalluontonsa osalta. Muslimien Allah on olemassa, mutta se on sama persoona kuin Saatana eli paholainen. Tarkoitin Allahilla nimenomaan muslimien jumalaa eli arabiaksi yleissanana allahia pienellä a:lla, joka on sama kuin Raamatun Saatana.
Muhammedista on ennustus Hooseankirjassa Raamatussa, jossa sanotaan häntä hulluksi ja typeräksi profeetaksi. Tuo hullu ja typerä vääräprofeetta on saastuttanut itsensä syvästi sodomialla, pedofilialla ja monenlaisella haureudella, kuten monet muutkin väärätprofeetat.
Voitte lukea aiheesta Pekka Sartolan uusimmasta kirjasta "Tuon heidät takaisin" ja tietysti Hooseankirjasta itsestään.
- Ateisti
Muhammedhan oli pedofiili, joka perusti tämän islamin lähinnä siitä syystä, että sai vaatia pillua keneltä halusi allahin avulla. Koska mitään allahia ei ole, niinkuin ei mitään muutakaan jumalaa, niin eihän allah voinut olla edes lantaläjä, vaan olemattomuus, jolla ei ole mitään arvoa. Lantaläjälläkin on sentään jonnkinlainen arvo, kun sitä käytetään maanparannusaineena. Eikö tätä jumalanpilkkalakia voisi muuttaa niin, että se olisi asianomistajarikos, jos se nyt ylipäätään jonkun mielestä on rikos?
- Catholic
mohammad oli pedofiili ja sotarikollinen .Alhaisin elämänmuoto koskaan. muslimi on terroristi, murhaaja ja loinen.
- Keskuksen
Pedofiili,kamelinkusta litkivä koirannaama
https://www.facebook.com/video.php?v=10152720908197689 Islamisti piireissähän on yleinen kysymyksen ja ihmettelun aiha kuka on Ackbar. Tätä kysymystä on jo vuosisatojen ajan huudeltu torneista ja muista korkeista paikoista, mutta ei vastausta ole kuulunut. Nyt sen kerron hän tuo Ackbar on Kapinaliiton Amiraali, joka johti kapinallisten laivastoa Endorin taistelussa. Taistelun lopputuloksena sekä Keisari, että hänen ykkösnyrkkinsä Darth Vader kuolivat. Koko Galaktinen Keisarikunta syöstiin vallasta ja tilalle tuli Uusi Tasavalta ja kaikki tämä tapahtui Kaukaisessa Galaksissa, kaukana kaukana täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282035Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571289Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804