Mitä maksaa ja mitä tarkoittaa käytännössä, mitä viihdettä sisältää, jääkö kuulokkeet asiakkaalle?
Vuokrattavat tabletit lennolla
7
204
Vastaukset
- niinkaisittenkai
vuos sitten kanarian lomalla tarjosivatte 5eur per suunta 8" samsung galaxy tab 3.. jottain pelejä ja elokuvia siinä näytti olevan.. kuulokkeista en muista
- Omenaa
mula on oma tabletti, en ole kiinnostunut
- SeMaksoi
Tammikuussa vuokra 10€ (per suunta) sis. yhdet kuulokkeet, jotka voit pitää.
Joitakin leffoja (aikuisten ja lasten) ja pelejä/tehtäviä.- 2plus9
Niissä taisi olla myös pari lehteä ja musiikkia. Kokeilin noita, kun niitä jaettiin käyttöön ilmaiseksi business-luokassa. Minulle tuosta ei löytynyt mitään mielenkiintoista - tosin lehdet ja musiikki on mukana omalla iPadilla.
- 2plus9
Niissä taisi olla myös pari lehteä ja musiikkia. Kokeilin noita, kun niitä jaettiin käyttöön ilmaiseksi business-luokassa. Itselle tuosta ei löytynyt mitään mielenkiintoista - tosin lehdet ja musiikki on mukana omalla iPadilla.
- Aamun_lehti
Juu taisi olla ainakin iltasanomat.
- Tab-let-ti
10e maksoi 15.3.2015, kuulokkeet sai pitää. Todella kattava tarjonta elokuvia aik ja lasten, osa vain englanninkielisiä. Päivän lehdet, oliko iltasanomat ja hesari, pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671