Mulla on aika varattuna ihotautilääkärille ja yritän saada Roaccutanin aknen takia. Ihan hirveän paha akne ei ole, mutta lääkäri suositteli kuitenkin Roaccutania. Ongelmana on myös ihan todella rasvoittuva iho ja mustapäät. Kiinnostaisi tietää miten Roaccutan niihin vaikuttaa? Kuurin aikana iho tietysti kuivuu, mutta entäs sen jälkeen, palaako ennalleen?
Roaccutanin vaikutus mustapäihin
5
2420
Vastaukset
- enottais
Roaccutan (yleisin lääke akneen) on erittäin voimakas lääke, se rasittaa maksaa ja voi altistaa monille vakaville sairauksille. Ruokavalio on avainsana; sokeri ja viljat pois ruokavaliosta samoin kuin keinotekoiset kasvirasvat. Parantuu iho ja koko keho.
- rusie
Tiedän kyllä lääkkeen riskit ja olen kyllä miettinyt tämän ihan loppuun asti :)
Tässä on kymmenen vuoden aikana kokeiltu jos jonkinlaista ruokavaliota ja poppakonstia, mutta eipä ole auttanut.
- poismustiksey
Mulla on aina ollut nenässä tosi isot ja näkyvät mustapäät ja niitä on ihan vieri vieressä. Roacuttan teki myös nenästä ihan sileän ja täysin mustapäättömän! Ihanaa!
Ruokavaliolla ei ole ainakaan itsellä mitään vaikutusta. Syön VALTAVASTI kasviksia ja hedelmiä juon paljon vettä ja syön muutenkin terveellisesti pähkinöitä ym. Roa on ainut joka oikeasti tehoaa ainakin mulla :P- rusie
Ihanaa kuulla!! Osaatko sanoa tuosta ihon rasvoittuvuudesta kuurin jälkeen mitään? Ja tuleeko mustapäät takaisin?
- poismustiksey
Toinen roa kuuri meneillään. Eli ts. akne ja mustapäät ja ihon huono kunto palasi parin vuoden päästä :( Saa nähdä palaako toisen roa kuurin jälkeen ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4658352Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195750Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2494694Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli444552Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s614065Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1663689- 901647
- 871071
- 41799