Mulla on aika varattuna ihotautilääkärille ja yritän saada Roaccutanin aknen takia. Ihan hirveän paha akne ei ole, mutta lääkäri suositteli kuitenkin Roaccutania. Ongelmana on myös ihan todella rasvoittuva iho ja mustapäät. Kiinnostaisi tietää miten Roaccutan niihin vaikuttaa? Kuurin aikana iho tietysti kuivuu, mutta entäs sen jälkeen, palaako ennalleen?
Roaccutanin vaikutus mustapäihin
rusie
52574
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Roaccutan (yleisin lääke akneen) on erittäin voimakas lääke, se rasittaa maksaa ja voi altistaa monille vakaville sairauksille. Ruokavalio on avainsana; sokeri ja viljat pois ruokavaliosta samoin kuin keinotekoiset kasvirasvat. Parantuu iho ja koko keho.
Tiedän kyllä lääkkeen riskit ja olen kyllä miettinyt tämän ihan loppuun asti :)
Tässä on kymmenen vuoden aikana kokeiltu jos jonkinlaista ruokavaliota ja poppakonstia, mutta eipä ole auttanut.
Mulla on aina ollut nenässä tosi isot ja näkyvät mustapäät ja niitä on ihan vieri vieressä. Roacuttan teki myös nenästä ihan sileän ja täysin mustapäättömän! Ihanaa!
Ruokavaliolla ei ole ainakaan itsellä mitään vaikutusta. Syön VALTAVASTI kasviksia ja hedelmiä juon paljon vettä ja syön muutenkin terveellisesti pähkinöitä ym. Roa on ainut joka oikeasti tehoaa ainakin mulla :P
Ihanaa kuulla!! Osaatko sanoa tuosta ihon rasvoittuvuudesta kuurin jälkeen mitään? Ja tuleeko mustapäät takaisin?
Toinen roa kuuri meneillään. Eli ts. akne ja mustapäät ja ihon huono kunto palasi parin vuoden päästä :( Saa nähdä palaako toisen roa kuurin jälkeen ?