Missä vika vaihoin jakopää remmin ja muut hilpeet ja laittoin merkit kohille laittoin auton käyntiin kävi ihan hyvin kunnes yks sano että remmi liian tiukalla no löysäsin remmiä sitte yritin käyntiin ei millään käyntii laittoin uuestaan samallailla miten alun perin oli no ei lähe enää käyntiin sitte mittasin puristukset nii ei ollu puristuksia sitte öljyn paine valo alkaa palamaan kun starttaa öljyä on nokka akselin imu puolen rulla on vähän välyyttä kun ottaa remmin pois
missä vika wv golf 1.4.16v ahw
artturik
2
120
Vastaukset
Missä vikaa
- jakohihnanvaihtaja
Vika on siinä, että onneton tunari on mennyt näpelöimään moottorin jakopäätä. Jakohihnan vaihtajan on syytä tietää mitä on tekemässä ja miten se tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991