Koen aktiivisena omalla nikillä kirjoittavana turhautuneeni. Tää nyt vaan ei ole enää se sama palsta, joka mua aikoinaan inspiroi. Tää ei iske, mitä se johtuu?
Tyhjänpäiväistä
28
319
Vastaukset
- uusin
En ole huomannut nikkiäsi ennen.Mikä on muuttunut ja miksi et voi itse yrittää muuttaa.
- erinomainenaloitus
Selvsäti liian vää palstaa ja palstalaisiin kohdistuvia aloituksia.
Niitä pitää tehdä joka päivälle aiakin kaksi.
Tästä on hyvä aloittaa, jatka huomenna samaan tahtiin..
Kaikki on tyytyväisiä. - Reipas_surffailija
Kun ei anna psykoosilleen ja massahysterialle valtaa, ei jämähdä samalle tunkiolle (60 ) vuosien ajaksi vaan osaa luovia ja surfailla jouhevasti eri keskustelualueilla, se on rikkaus ja avartavaa. Jää pois kategoroida ja syyllistää ne elämäänsä jumiutuneet (60 ) yksilöt.
- outojamulleootte
Oot sä tuttu tuon mollbergin kaa?
- mollberg
En ole Kilberg-nimimerkkiä koskaan nähny, joten hän ei ole tuttuni. Tuskin minäkään hänen.
- siilimuori
Misi et käyttänyt tämän aloituksen teossa "aktiivista omaa nikkiäsi"? Vai eikö kantti rittänyt suoraselkäisyyteen?
- Kilberg
Tää on muuttunut mm. sinun ja eeron kahdenkeskeiseksi lätinäpalstaksi. Tää on muuttunut tuntemattomien pahasuisten puskapalstaksi. Vanhat uskolliset rekkaantuneet eivät Hunksia lukuunottamatta enää kirjoita. Ovatko luovuttaneet?
- OlenMuutenAnonymoys
Jospa tänne palstauudistuksen myötä on rynninyt uusia kasvottomia jotka niin sanotusti hakevat paikkaansa ja persuksille hyvää palstakiinteää asentoa. Jotkut osaavat piilovittuilla nasevasti eli heillä on huumoria. Toiset taas muuten vaan ilkiöitä, kuten myös jotkut jokaisen palstan vakkarit ovat, ja loput yrittävät osallistua mutta eivät saa kynää pysymään hyppysissä.
Puhun laajalla näkemyksellä kymmenien palstojen perusteella. OlenMuutenAnonymoys kirjoitti:
Jospa tänne palstauudistuksen myötä on rynninyt uusia kasvottomia jotka niin sanotusti hakevat paikkaansa ja persuksille hyvää palstakiinteää asentoa. Jotkut osaavat piilovittuilla nasevasti eli heillä on huumoria. Toiset taas muuten vaan ilkiöitä, kuten myös jotkut jokaisen palstan vakkarit ovat, ja loput yrittävät osallistua mutta eivät saa kynää pysymään hyppysissä.
Puhun laajalla näkemyksellä kymmenien palstojen perusteella."Brummeli-bum, vem lufsar där? Buskarna knakar, en hund visst det är..."
- olenhuomannut
OlenMuutenAnonymoys kirjoitti:
Puhun laajalla näkemyksellä kymmenien palstojen perusteella.Ketä muuten kiinnostaa tavallisesti kirjoitettu kommentti?
Hiukan ironinen vastaus saa paremmin keskustelua aikaan vaikka ei sillä mitään pahaa tarkoittaiskaan. - erinomainenaloitus
Kilberg kirjoitti:
Tää on muuttunut mm. sinun ja eeron kahdenkeskeiseksi lätinäpalstaksi. Tää on muuttunut tuntemattomien pahasuisten puskapalstaksi. Vanhat uskolliset rekkaantuneet eivät Hunksia lukuunottamatta enää kirjoita. Ovatko luovuttaneet?
Kannattaisi miettiä uusi palstaa koskeva aloitus. päivä on pitkällä.
Odotan mielenkiinnolla. - siilimuori
Kilberg kirjoitti:
Tulihan se sieltä. En näe asiakseni vastata asiallisesti koska itse kerrot olevasi joku vakinikki mutta rotia ei riitä kirjoittamaan sillä omallasi. Miksi?. Mitä luulettapahtuvan jos omallasi kiroitat? Pelkäätkö menettäväsi kasvosi vai mikä on syy? Siis jätän mielipiteesi arvoonsa, koska sun tarkoitus on vain ilkeillä, ei muta.
Kilberg kirjoitti:
"Kilberg "
Jossain määrin komppaan sinua.
Yksin-puheluista on täällä toisiakin aloituksia.
Huvittaa tuo alempana mainittu ironia.
Sitä en ole huomannut laadukkasti muilla kuin minulla, ja parilla toisella
fiksulla.
Yleensä on yritykset anemiaa.
H.- olenhuomannut
hunksz kirjoitti:
"Kilberg "
Jossain määrin komppaan sinua.
Yksin-puheluista on täällä toisiakin aloituksia.
Huvittaa tuo alempana mainittu ironia.
Sitä en ole huomannut laadukkasti muilla kuin minulla, ja parilla toisella
fiksulla.
Yleensä on yritykset anemiaa.
H.Ymmärsit aivan oikein. Sitäpä juuri tarkoitin.
- Muutoc
OlenMuutenAnonymoys kirjoitti:
Puhun laajalla näkemyksellä kymmenien palstojen perusteella.Ihanaa jos tänne "rynnii" uusia. Palsta kaipaa kipeästi tuuletusta joten ei muuta kuin ikkunat ja ovet auki vaan uusien tuulien tulla. On jotenkin niin hapan ilmanala täällä.
- Muutoc
hunksz kirjoitti:
"Muutoc"
Jäämme siis odottamaan tympiintyneinä uusinpia nimmareitasi.
H.No jos ei muuta tekemistä niin siitä vaan. Minä odotan muutoksen tuulia ja uusia kirjoittajia.
Minä tympiinnyn hapatuksista. - uuttaputkeen
Kilberg kirjoitti:
Laita nyt uusi palsta- aloitus, menee päivä hukkaan.ja palsta kuivuu kokoon.
- Kilberg
uuttaputkeen kirjoitti:
Laita nyt uusi palsta- aloitus, menee päivä hukkaan.ja palsta kuivuu kokoon.
Puskasta olen aloituksia tehtaillut
Minulle on varma merkki pitkästymisestä jos jämähdän nettiin. Tulin Perjantaina mökille, olen lämmitellyt uunia ja katsellut lintuja ikkunasta, ei ole kissakaan enää seurana. Panin auton lämpiämään ja lähden kylille, huomenna on paljon asioita toimitettavana.
- Heikunkeikku
Ei, ällös oo tota mieltä. Ainakaan siinä asiassa, että alat kirjoittamaan vaihtelevilla nimimerkeillä.
En tiedä kuka oot, mutta vetäse vaan se sun ikioma nimimerkkisi esille ja kirjoittele sillä.
Minusta olisi mukavaa, jos kaikki kirjoittaisivat vain yhdellä nimmarilla. Aivan kuten minä teen.
Olisi helpompaa, jos tietäisi kenelle kirjottaa.
Jos kirjoittaisin jollakin muulla nimimerkillä ja joku vastaisi, niin olisi tunne, ettei se MULLE vastaa, vaan ihan vaan summanmutikassa-jollekin-tyypille. Mutku kirjotan Muna ja joku vastaa, niin ihan kiva tunne tulee, kun tiedän, että toi ja toi tahtoo vastata Juuri Minulle.
Jep, eikö vähä lapsellista :)- kawe
Olen samaa mieltä yhden nikin politiikasta. Sitä ollaan ikäänkuin tuttuja, mutta kuitenkin uppo-outoja, siinä on jokin synnillisen jopa kielletyn hedelmän tuntu, jos aihe on sopiva, leikittelyyn. Täällä on joitakin ketjuja joissa, samanhenkiset kirjoittajat osaavat käyttää sanan säilää. Haittaako se jos kirjoittelevat julkisesti toisilleen. Keskustelupalstoja on vaikka kuinka paljon, kannattaa kurkistella myös...........
- Heikunkeikku
kawe kirjoitti:
Olen samaa mieltä yhden nikin politiikasta. Sitä ollaan ikäänkuin tuttuja, mutta kuitenkin uppo-outoja, siinä on jokin synnillisen jopa kielletyn hedelmän tuntu, jos aihe on sopiva, leikittelyyn. Täällä on joitakin ketjuja joissa, samanhenkiset kirjoittajat osaavat käyttää sanan säilää. Haittaako se jos kirjoittelevat julkisesti toisilleen. Keskustelupalstoja on vaikka kuinka paljon, kannattaa kurkistella myös...........
Joo, "sitä ollaan ikäänkuin tuttuja, mutta kuitekin uppo-outoja."
Juuri noin, uppo-outous ei oo niin uppo-outo, jos vähän on oppinut "tuntemaan" samaa nimimerkkiä käyttävän ihmisen. Tuosta synnillisyydestä en nyt osaa sanoa mitään. No ehkä sanon Heh-heh, ku rupes hymyilyttämään :)
Ei minulle tule "kielletyn hedelmän" tuntua, vaikka kirjoittaisin mitä. Yksineläjänä voin ja saan tehdä käytännöllisesti katsottuna vaikka mitä.
Vähä vaivaa sun vimppa kommentti. Mitä tarkoitit, "...kanattaa kurkistella myös....." ?
Mihinkä mun pitäis mennä kurkistelemaan? - In_seksi_online
Seksipalstalle kannattaa kurkistella ettei pääse unohtumaan elämän tärkeimmät pointit miksi ollaan synnytty ja elossa ja potkitaan ja sätkitään.
Tässä ei olla aktiivinen, kunhan vain räpelletään.
Ajatellessani tätä palstaa millainen se oli silloin kymmenen vuotta sitten kun tänne ensi kerran eksyin, niin muuttunut on, myönnettävä on.
Silloisessa palstassa viehätti moni-ilmeisyys. Silloin tuli monenmoisia aloituksia niin monilta elämän aloilta, vastauksissa asioita pohdiskeltiin eri puolilta ko asiaa. Silloin saattoi vastata kun oli keksinyt jonkin uuden näkökulman asiaan. Nykyään aiheet ovat suppeampia, ehkä se johtuu siitä, että monet kuusikymppistenkin elämänkirjoon kuuluvat aloitukset heitellään milloin minnekin,
Se on muuten hauskaa kun huomaa, että piipahduksellaan löytää tutun vakinikin, jonka vastaukset aina viehättävät vaikkei niihin koskaan itse ehkä vastailekaan.- nikkitaitoinen
Haitko egoosi pönkitystä palstalta? Minusta tämä nykyinen järjestelmä on hyvä. Hillitsee vähän kuppikuntien muodostumista. Minulle nämä läheisemmät ystävyydet ja tuttavuudet ovat tosielämässä - onneksi.
- kawe
Olemmeko muuttuneet näiden monien laitteiden (i-pad, älypuh. ym) mukana lyhytjänteisempään suuntaan. Meininki on kuin hyppyhiirillä, ei pysty keskittymään mihinkään kuin hetkeksi ja pitää olla ne yhteydet auki, että pysyy ajan tasalla kommentoimaan. Minulla ei ole kaikkia vempeleitä, käyttänyt olen kyllä.
Tarkoitan sitä muutosta joka ihmisten valinnoissa tapahtuu. Emme ole kuitenkaan jääneet esim. viime vuonna pysäkille, kun juna jatkoi matkaa eteenpäin.......... - eppu2
kawe kirjoitti:
Olemmeko muuttuneet näiden monien laitteiden (i-pad, älypuh. ym) mukana lyhytjänteisempään suuntaan. Meininki on kuin hyppyhiirillä, ei pysty keskittymään mihinkään kuin hetkeksi ja pitää olla ne yhteydet auki, että pysyy ajan tasalla kommentoimaan. Minulla ei ole kaikkia vempeleitä, käyttänyt olen kyllä.
Tarkoitan sitä muutosta joka ihmisten valinnoissa tapahtuu. Emme ole kuitenkaan jääneet esim. viime vuonna pysäkille, kun juna jatkoi matkaa eteenpäin..........Minulla ei ole näistä nykyajan kotkotuksista, kuin tämä läppäri.
Ja kännykkänikin on ihan tavallista mallia.
Ainakaan vielä en ole kaivannut enempää, empä kyllä tulevien päivien päälle valojakaan vanno. Voi olla, että jostakin vielä innostuu.
Jos esimerkiksi kävisi niin, että liikuntakyky heikkenisi, ettei pystyisi touhuamaan,, voisi olla, että koneet lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle754009Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023302Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle772671Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792408- 1812072
- 781605
- 361586
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392