Olen seurustellut eri paikkakunnalla asuvan miehen kanssa. Eilen lopetin suhteen koska en voi luottaa. Selvisi tässä noi kuukausi sitten että pitää yhteyttä exään tiiviisti koska on yhteiset kissat, mutta tosta ei kertonut mitään. ( noiden erosta on aikaa kuusi vuota) Muija on yötä miehelläni ja yhteydessä päivittäin mutta vain ystävinä muka (haluaa nähdä kissat usein) Se tässä on myös kummaa että kun mä lähden miehen luota niin muija menee sinne heti. Vaikka kumpikin väittää että ovat avain kavereita ja mä olen parasta mitä miehelle on pitkään aikaa tapahtunut.
Mihin uskoa
8
114
Vastaukset
- EiYksinkertaista
Tokihan tuossa tilanteessa on vaikeaa luottaa, sittenkin vaikka mies puhuisi totta. Hänellä voi olla toiveita ja hänellä voi olla todellakin vain kaverillinen suhde entiseensä, ei parisuhteen rakkautta. Mietihän vielä.
- Luottamuskarisee
Ihan oikein teit, ei kannata sotkeutua suhteisiin, joissa eksät pyörii kuvioissa ja jopa yöpyvät eksiensä luona. Ne kissat taitaa olla kuin lapsia, jospa tekisivät sopimuksen, että pitäisivät niitä vuoroviikoin itsellään. Ihmettelen, miksi eivät ole sellaista kokeilleet.
- samaamieltä
sulle...
- Toimisin
Aivan samoin samassa tilanteessa. Pelaavat kieroa peliä.
- hah-
Noi kissat on vaan tekosyy et ukkos panee exää, ei kaikilla ole moraalia, kukaa ei vittu kissojen takia yövy toisen luona, saatana ne katit voi hakea hoitoon jos niin ikävöi..
sua tässä kusetaan 6-0... - huhhoijaa
Mulla hiema samanlainen juttu kuin tämä. Miehellä ja tämän exällä kissoja ja koiria. Niitä sitten mies hoiteli kun exä kävi jossain. Niitä selivyksiä sitten riitti ettei hän muuten ole exän kanssa tekemisissä. Kuitenkin exä sitten olikin muuten vaan miehen luona ja fb pitivät yhteyttä tiuhaan tahtia. Kyllä siinä luottamus häviää kun exät on tärkeimpiä kuin nyksät. Ei siitä suhdetta tullut ja nyt saavat hoitaa eläimiä ihan vapaasti ja toisiaan myös =))
- Mies88v
Mietipä, jos se panee niitä kissoja...
- hihihiii
totta, isokissa kaksitissi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768