Passat ja takalasin pyyhkijän varren vaihto

tiukassa-oli

Tiedoksi muille tee-se-itse hemmoille.

Takalasin pyyhkijän/pyyhkimen varren (goo.gl/Vcpg4l) vaihto teki tiukkaa. Tällaisella ulosvetimellä (goo.gl/jebHEt) ei tehyt mitään. Lipsui vain pois vaikka kuinka kiristi. Piti ottaa rautasaha käyttöön kuten alla olevassa videossa tehdään.

Tässä video aiheesta: https://www.youtube.com/watch?v=bsDNLDWnkYM

8

11062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäys
      • yyyhh

tiukka oli ...kiitos

• Gårrpoitsi

Mulla sama homma Touranissa. Leikkasin halkion puslaan Deremelin pienoisrälläkällä ja väänsin ruuvimeisselillä puslan kanteen osaan. Siistiä eikä mennyt kuin minutti.

• Roomsteri

Komppaan tätä! Saman konsernin Skoda roomsterissa oli juurikin videon tilanne eli muovivarsi halki ja sen metalliholkki (alumiini?) jumissa pyyhkijän akselissa. Öljyn suhuttelulla ei ollut mitään vaikutusta, meisseleillä kampeamalla tai pihdeillä ei irronnut. Dremeliin tosiaan pieni laikka ja sillä holkkiin hahlo - ei läpi asti vaan sen verran että saa meisselin siihen tukevasti. Pieni vääntö ja naksahti kevyesti halki ja irtos, nätti homma.

• masentaja

Korjaamoilla yleinen toimenpide takalasinpyyhkimillä varustettuhin autoihin merkistä riippumatta.

• veikkopesonen

Juuri tuon takia annan säännöllisin väliajoin purkaa ja irrottaa kaikki GOLFin osat toisistaan, ja laittaa irrotusainespraytä väliin. On se sitten mukavaa purkaa, kun tarve tulee, kun osat lähtee helposti kiinnikkeistään!

• Jos_laittaisit

Veikko seuraavalla kerralla vaseliinia osien väliin niin pidentyisi Golfin purkuväli jopa puoleen vuoteen. Siinä purkamisessa ja kasaamisessa on kuitenkin aina oma hommansa kun koko auto on vähän sellainen palapeli että on laitettu kasatessa niillä osilla mitä varastosta on milloinkin sattunut löytymään.

• Paskanmöivät

Kyllä kun oli mazda6 03vm ei ollu mitään muuta sähkövikaa kuin etupenkillä painotunnistin. Nyt Passat 2006 no ei toimi takasin pyyhkijät ei luukun aukaisu, ei Webasto. On ruostetta. Mazda ei ihme kyllä ollu pahemmin ruosteessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4341
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1931
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1515
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      13
      1429
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      861
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      767
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      64