Hoikkaniemi loikkas taas

Naurettav

Nyt se on kuulemma Ruotsalaisen kansanpuolueen ehdokas. Muistaako itsekkään kaikkia puolueitaan.
Ainakin nämä tulee meikäläisen mieleen. Ensin Hoikkis oli Kristillisessä Liitossa, sitten Persuissa ja viime vaaleissa Kokoomuksessa. Jäikö joku pois ?
Eipä ole tuollaista takinkääntäjää ennen ollut Puttaalla.
Kävikö niin etteivät huolineet Kepuun?

10

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi

      Mielestäni hän on toiminnanmies,mutta mennä ruosalaisiin niin,antaapa mennä, nämä muut olisin hyväksynyt vaikka eräänki ouolueen pitkinhampain.

    • hyppytaas

      Kuka enää uskoo tälläseen ehdokkaaseen? hypitään puolueesta puolueeseen hakien vain paikkaa mistä voisi mennä läpi... Kyllähän tälläsella uskotavuus on ropissut alas jo viimeistään toisen loikan jälkeen

      • rotari

        onko se niitä ruskian reiän ritareita?


      • ritaritn

        onko se niitä ruskian reiän ritareita?
        mitä hä


      • Munamies
        ritaritn kirjoitti:

        onko se niitä ruskian reiän ritareita?
        mitä hä

        Rumasti kirjoitit Hoikkaniemestä, epäilen ettei kuulu niihin mitä kirjoitit, vaikuttaa siltä että itse kuulut niihin kaapista tulleisiin,vaikka kirjoittelet ninimerkin suojassa.


      • homsa
        Munamies kirjoitti:

        Rumasti kirjoitit Hoikkaniemestä, epäilen ettei kuulu niihin mitä kirjoitit, vaikuttaa siltä että itse kuulut niihin kaapista tulleisiin,vaikka kirjoittelet ninimerkin suojassa.

        Rumasti kirjoitit Hoikkaniemestä, epäilen ettei kuulu niihin mitä kirjoitit, vaikuttaa siltä että itse kuulut niihin kaapista tulleisiin,vaikka kirjoittelet ninimerkin suojassa.

        Mä olen tullut jo kaapista
        voidaanko huomenna tavata vaikka oritkarissa.
        Tunnut olevan kiinnoostunut.


    • höpöukk

      Ei voi olla totta, maaottelu tason loikkaaja.

      • Kannattaja

        Minkä ihmeentakia pidätte meteliä loikista, puolustaakseni Hoikkaniemeä, en ole nähnyt yhtään hänen kirjoitusta jossa hän arvostelee sauvakävelijöitä,asiatta juosua ellei ole mihinkään kiirettä,saati sitten kengänkuluttajat turhamaista kävelyä maanteillä, jne laiskimusten höpötystä.


    • Sallitaan

      Mikä se sellainen Hoikkaniemi oikein on kun ei oikein tiedä mihin kuuluu? Nyt alkaa olla kiire vaalikampanjalla jos on lähtemässä kansanedustajaksi, toimenmies jos henkilöä äänestää, ei puolue ole tärkeintä.Pitää seurata ja antaa ääni oli sitten missä puolueessa tahansa, kun ei vain vasemmistossa eikä demareissa.

    • Enpäusko

      Osaako se varmasti taalata venskaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe