Intia-Keskus

Heino

Onko kellään kokemuksia Intia-Keskus nimisesta matkatoimistosta. Ainakin nettisivujen mukaan näyttää olevan kiinnostavia reittejä. Hintatiedot on sekalaiset. Soitin kysyääkseen toimistoon - huonoa suomea puhuva näpläsi pitkään näppistä, vasta sitten kertoi hinnan. Tarkoitus on lähteä tammikuun loppupuolella Pattayaan tai johonkin Intiaan. Miltä kuulostaa kiertoajelu omin päin? Kokemuksia ja ehdotuksia. Kiitos!

7

2165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopomies

Katso kuluttajalehden sivuilta. Melkein joka numerossa esitelty käsiteltyjä valituksia ko. firman järjestämistä matkoista.

Lehti (ja vanhempiakin numeroita) löytyy takuuvarmasti kirrjastosta.

Päättele sitten itse

• HUIJARIFIRMA

• HW1

TIEDOKSI-
        . eIVÄT KERRO ETTÄ HINTA ON ILMAN VEROJA JA KAIKKI MUUT KULUT VELOTIETAAN TV hW

• Eri kulttuuri, eri tavat...

Eli eipä nuo niin pahoja mokia Intiakeskukselta olleet, ainakaan mitä katselin noita mustialisotja, mitä oli saatavilla. Johtunee vain näistä suurista kulttuurieroista, eli me täällä lännessä ollemme tottuneet vain saamaan kaikki niin perkeleen helposti. Varsinkin jos on jo valmiiksi syntynyt kultalusikka suussa....!

Aloittajalle: Ei muuta kuin matkaan vaan ja eri kultuureja katsomaan. Matkailu avartaa!

• Heino

Yleensä käytän suomalaisten tai muuten tunnettujen matkan järjestäijen palveluja, mutta toivottuna ajankohtana kaikki sopivat lähdöt on jo myytyjä. Siinä syy, miksi rupesin ihmettelemään semmoista lafkaa kuten Intia-Keskus. Kiitos, että avasitte silmäni. En kyllä vapaaehtoisesti ja tietoisesti lähde lomalle hakemaan kaiken maailman hankaluuksia. Esimerkiksi Kanarian matkoilla, samoin Turkissa ja ehkä myös Egyptissä inhottavimmat ovat kylkeensä liimautuvat tummaihoiset kauppiaat. Ainakin suomalaiset kirosanat on heillä hallinnassa jos yrität päästä heistä eroon ilman kauppoja.

• eri maassa

kyllä täällä suomessa on totuuttu aika helposti matkan järjestelyihin. Ainakin englannissa ollessani hinnat eivät todellakaan sisältäneet veroja eikä myöskään lentokenttä kustannuksia, jotka ovat eri päin maailmaa eri suuruisia. Mutta aikansa selvitettyä lopullinen summa tulee. On sitä huonoa sanottavaa myös suomalaisista matkan järjestäjistä.... JOten rohkeasti vaan. Tiedä vaikka yllättyisit positiivisesti. meillä intia keskus on ainakin vaihtoehtona.

• mape
        eri maassa kirjoitti:

kyllä täällä suomessa on totuuttu aika helposti matkan järjestelyihin. Ainakin englannissa ollessani hinnat eivät todellakaan sisältäneet veroja eikä myöskään lentokenttä kustannuksia, jotka ovat eri päin maailmaa eri suuruisia. Mutta aikansa selvitettyä lopullinen summa tulee. On sitä huonoa sanottavaa myös suomalaisista matkan järjestäjistä.... JOten rohkeasti vaan. Tiedä vaikka yllättyisit positiivisesti. meillä intia keskus on ainakin vaihtoehtona.

Yddeksänkymmentäluvun alussa,olimme Intia Keskuksen kiertamatkalla Intiassa ja Nepalissa.
        Olemme matkustaneet paljon(n.60 eri maata) tämä
        Intian matka oli ehdottomasti yksi parhaista.
        Matkan toteutuminen oli kyllä epävarmaa vielä
        pari viikkoa ennen matkan alkua,mutta sen jälkeen
        kaikki toimi todella hyvin. Matkan johtajana toimi Intia Keskuksen johtaja ja hän oli mahtava
        opas joka tiesi maan kulttuurista ja tavoista
        kaiken. Ryhmässämme oli mukana henkilö,joka
        olo käynyt Itiassa aiemmin kolme kertaa ja sanoi
        että vasta nyt tietää millainen on Intia.
        Esimerkiksi Varanasin yliopistoalueella,oppaamme
        kertoi meille asioita,varmaankin pari tuntia ja
        me kaikki jaksoimme kuunnella häntä hievahta-
        matta,niin hyvin ja mielenkiintoisasti hän puhui.
        En tiedä millaisia ongelmia ihmisillä on kyseisen toimiston matkoilla ollut,meillä on
        vain todella hyviä kokemuksia ja muistoja matkaltamme.
        Ei muuta kuin avoimin ja ennakkoluulottomin
        mielin Intia Keskuksen matkoille ,ainakin
        Intiaan.
        Mukavia matkoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe