Siinä kysymys jo tulikin. Mistä löytää tervepäinen fysiikaltaan terve saksanpaimen harrasteluun omaksi ja koiran iloksi sekä ystäväksi. Kiinnostusta ei löydy virallisiin kilpailuihin eikä näyttelyihin. Koiralle luvassa asiantunteva, hyvä koti. Hinnalla ei niinkään väliä.
Mistä terve saksanpaimenkoira kotikoiraksi?
etsinnässä
4
193
Vastaukset
- nanna12
hei jos kiinnostaisi siperianhusky/saksanpaimen uros 7 kk. ota yhteyttä . t nanna . 0466406794
- fkdys
Yritin soittaa mutta kukaan ei vastaa numerosta?
- aloittaja1
Löytyisikö pentuja? Tahtoisin kasvattaa koirani pennusta asti itse. Kiitos yhteystiedoista, ehkä palaan asiaan.
- terveidenkoirienpuolesta
Kannattaa kysellä Kennelliiton pentuvälityksestä jos hakee husky-saku -mixiä. Todennäköisesti saat terveen koiran tuosta yhdistelmästä. Hintakin on puolet siitä mitä nämä sakukasvattajat törkeästi pennuista pyytävät, yli 1000 e ! Silti suurin osa jossain määrin sairaita. Järkyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049