Oisko kellään myynnissä suomenkielisiä Louis Mastersonin Morgan Kane pokkareita?
Vastaukset 5
...omiani en myy. Mutta kyllähän noita näkyy divareissa pyörivän. Joissakin näkyy aika pitkiäkin rivejä.
Joistakin divareista saattaa löytää edullisesti myös Morgan Kane sarjakuvia. Niitä on suomennettu ainakin kolme albumillista. Kuvittaja on tehnyt häikäisevää työtä.- Lars
Sun kannattaa tutustua todella antikvariaattíen valintaan. Mikäli homma tuntuu aivan mahdottomalta voin harkita oman kokoelmani myyntiä = kaikki Kanet 1. painoksena kaupan päälle Santa Fen Verinen Tie.
- Masterson
http://www.antikka.net
Tuolta saat eri divarien kirjoja vaikka itse asuisit missä. Erittäin hyväksi havaittu omasta kokemuksesta. - kanefani
Aika kaukaa hattua tämä, mutta yritetään kuitenkin.. Jos nyt vaikka jollain ihmeen kaupalla sattuisit lukemaan täältä Tän kommentin ja vielä sattuisi olemaan tuo kokoelma tallella niin voisin ostaa sen pois.. Todella mielelläni!
- ggrrrrgg
Morgan Kane on niin hyvää kirjallisuutta, ettei kukaan halua luopua siitä! Tyyppi veti revolverinsa oliko se 0,2 sekunnissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 56993
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69791Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli66777- 62740
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52690- 62643
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7626Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613- 37490
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti242489