Kokemuksia Resorthoppan airport transfer -toimivuudesta? Olen käyttänyt Hoppan palvelua kerran aiemmin, tuolloin Teneriffalla. Siellä toimi hyvin, mutta sehän aina riippuu alihankkijasta.
Resorthoppa Gran Canaria
4
292
Vastaukset
- kjshdkfsjhf
Vastaanpa itse kysymykseeni, jos jotain aihe kiinnostaa.
Resorthoppa hoimi loistavasti. 2 aikuista menopaluu lentokenttä - Maspalomas maksoi vain pari kymppiä ja kuljetus suoraan hotellille / hotellilta. Kätevää ja edullista, voin suositella!- 2323230
Itse myös mietin Teneriffan matkalle resortshoppaa, mutta laiskuuttani päädyin ottamaan taksin kentältä. Playa de las americasiin maksoi 23e neljän hengen porukalta sivu ovelta ovelle. Eli tuskin sittenkään paljoa hinnnaneroa??
- dkjsdhkjfsdhk
Joo, ei noin lyhyessä matkassa ja jos 4 henkeä, kun mahtuu samaan taksiin. Meillä olis taksit maksanut meno-paluuna yht. noin 90e, joten ero oli merkittävä. Taksi on tietty helpoin ja nopein aina.
- resorthoppa
Olen käyttänyt Hoppaa vuosikaudet, Mallorcalla, Ibizalla ja kaikkein useimmin Gr.C.lla. Aina ollut luotettava. Viimeeksi viime viikolla. Kenttä-Ingles hotelliin-kentälle 6,--euroa edestakaisin, kun oli joku alennuskoodi edelliseltä matkalta. Muuten joku 8,-- euroa. Varaan aina halvimman eli ison bussin, mutta usein on tullut pikkubussi tai jopa taksi, depende. Bussit odottaa kentällä siinä, missä matkanjärjestäjien bussitkin, terminaalin edessä. Ei tarvitse lähteä vetämään laukkua sinne kauemmas, mistä linjabussit lähtee. Suosittelen. www.resorthoppa.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219