CS:GO Hopea/Silver tiimi?!

jErSweg

Terve! Olen 13.v CS:GO pelaaja, joka on Silver Elite ja etsii "tiimiä" jonka kanssa voisi pelata CS:GO tosissaan! Kukaan kiinnostunut?
Jos olet niin lisää steamissa :

37

2905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis lisää Steamissa : IzzUdSweg

      • Anonyymi

        onko sulla tiimi kokemusta ollenkaan etsin ittekkin tiimiä ja olen silver elite oikee rank vangalla akolla on gn4 että jos kiinnostut niin voisit lisäillä mua discordissa voitaisiin tänään pelata hos vaan jaksat ja orta yhteyttä jos kiinnostaa


    • swilili

      Ensin sä oot 13 toiseks oot silveri ei sua oteta mihinkään kokeile uuestaa 5 vuoden päästä terveisin legendary eagle :D

      • Iällä ei oo merkitystä hei....Ja miks justii viiden vuoden päästä?-.-


      • Ja pyysin silvereitä ja early gn:iä enkä kotkia...


      • JuPecsgo

        Hei!
        Itse olen noin silver tasoinen pelaaja ja etsin tiimiä jonka kanssa voisi esim harjoitella tiimityötä! Steam nimi: 3DMAX|JuPe


      • uplu

        Hei! Olen 11 vuotias poika ja etsisin tiimiä ja silver tasoinen tiedän paljon cs go:sta voisin kokeilla teidän kanssa steam nimi Ulpukka82


      • Elkkumeister

        Ei sua mihinkään competitiveen varmaan oteta, koska ketään ei halua hävitä rankkia... T: Global elite


      • kuulapallo90

        peli nimi patrick


      • Anonyymi

        Etsin silveri tiimiä jos on nii addaa M0NTRE4L steamissa


      • Anonyymi
        uplu kirjoitti:

        Hei! Olen 11 vuotias poika ja etsisin tiimiä ja silver tasoinen tiedän paljon cs go:sta voisin kokeilla teidän kanssa steam nimi Ulpukka82

        ei jumalauta teillä silvereillä on kovat haaveet :DD aattelitteko majoreihin päästä??


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei jumalauta teillä silvereillä on kovat haaveet :DD aattelitteko majoreihin päästä??

        ok


    • enmy

      Kertokaa pliis mikä tossa pelissä on niin hyvää? Miksi se on pelaamisen arvoinen? Täysin random paska mun mielestä toi peli. En ymmärrä miten jotkut jaksaa pelata sitä viittä minuuttia kauemmin.

      • No se on mielipideasia! ite rakastan FPS pelejä...


    • Awikka3

      Lisäilkää steam awikka3. Itse olen aloittanut cs go:n 2 päivää sitten, ja olen aivan paska. Toivoisin kuitenkin pääseväni tiimin sillä minulla on aikaa pelailla.

      • eka kannattaaopetella pelaa
        :::::::::DDDDDDDDDDD


    • katsookohankukaan

      Noniin eli en tiiä että onko tää jo ihan vanhentunut mutta itse olen silver elite ja toss mietin ite et vois tehä oman tiimin mutta päätin sitten mielummin liittyä johonkin tiimin joten lisätkää steamis flameex480

    • äläkysy

      Oon global elite ja haluan pelata silverien kas ku ne on niin ammattitaitosia aklla ja awikalla steam nimi pelle hermanni

    • norpanpoika

      Vähä myöhäs oon silver 1

    • norpanpoika

      jaa voisi kyllä sihen tiimiin liittyä!

    • perseenimijä6969

      eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • Oispapuukko

      Ärsyttääkö ku skinit ja puukot maksaa CS:GOssa ihan vitusti? Kuitenki kaikki räplää puhelinta kokoaja nykyää, nii sen vois käyttää hyödykski. On sellane sovellus, minkä kaut voi ladata muit sovelluksii, "offereita". Sen jälkee ne tarvii vaa avata, minkä jälkee saat about 30-100 krediittii. Sit voit vaik poistaa ne sovellukset mitä latasit. Ne on tyylii jotai clash of clans yms pelei. Ne ladattavat sovellukset uusiutuu päivittäi ja et saa 100$ amazon giftcardin mil voi ostaa steam giftcardin nii tarvii 50000 krediittii, eli siin kuiteki saa hinkata aika vitun kauan :D Sen sovelluksen nimi on " Appbounty" löytyy iha normisti google play storest. Täl invikoodil: drviqpim saa 50 kredittii ku alottaa. #quest4knife

    • Mikazuu

      Vähä myöhäs mut oon silver 3 ja voisin tulla tiimii on kokemusta myös pelaamisesta gn kaa steam nimi Mikazuu

    • SteamEme_00

      annatte vaan teidän accountin nimen teidän pitäisi antaa STEAM-nimi niin voisin löytää sut/teidät etsikää minut nimellä eme_00 niin voidaan pelata ite silver 3

    • kynyäiä82

      joo nyyppä paska :DD tuuppa 1on1 nii pwnaan sut DansGame

    • jepperi_joppero

      muo kiinostais oon 12v etin tiimii ja en oo löytäny mitään noist nimistä. lisätkää nimi jebu

    • kuulapallo90

      moi olen myös 13.v olen gold nova kolme mutta haluaisin tiimin kenen kanssa voisi pelata haluaisin sun tiimin ja meinaatko peli nimeä tohon alas vai jotain toista

    • kuulapallo90

      mikä nimi

    • Anonyymi

      Älä oo ilkee

    • Moro oon tämmöne 13v cs pelaaja ja oi nätti saha lisää peliseuraa ellei jopa tiimiki,entine account sai bannit joten pelaan smurffilla, cssän kaverikoodi on :AHTJA-NXSA ja dc: Jouko#0465 joten tulkaa addaa ja näi edespäi

    • Anonyymi

      Meikäläinenkin olis kiinnostunu tästä samasta

    • Anonyymi

      Moro oon 13v poika ja etin jengiä jolla pelata komppia tosissaan

    • Anonyymi

      Moro mä voisin tulla pelaamaan ja näyttää mun taidot jos pääsisin tiimiin. Kerro sun DC niin lisään sut siellä ja sit siellä puhutaan enemmän

    • Anonyymi

      SF6ZJ-9RDL lisää

    • Anonyymi

      lisää mut cs:ssä SF6ZJ-9RDL

    • Anonyymi

      Oisko mitään cs tiimiä mihkä ois mahdollista päästä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe