Oloni hieman tampio,haluaisko kukaan jeesata.
On jo kaksi kertaa sattunu kielimuuri parturissa eli pyysin heikolla engannilla pyytäny leikkaamaan päältä niin että jää 1-2cm eli jäisi pieni pystytukka ja sivuilta kaikki pois. Mutta ovat leikanneet kokonaan kaikki pois.
Oisko kukaan halunnu jeesata miten sanotaan venäjäksi että saisin mieleisen tukan.
Iso kiitos.
parturissa kielimuuri,saisko apuja???
parturikielimuuri
2
141
Vastaukset
- senttinäkyviin
Piirrä kuva, josta selviää, että sivut on näin ja päälaki näin. Laitat ihan sentit näkyviin.
- neuvostoihminen
perusleikkaus, joka lähes 90% miehellä kutsutaan venäjäksi kanadian leikkaus tai
pod kanadku..... "postregite menja pod kanadku" se just sitä tarkoittaa...
ota sivusta pois: "uberite s bokov nemnogo"
pystytukka "pod ezika" tai soumeksi "siili".
näin se menee
"postregite pozaluista pod kanadku"
tai
"postregite pod ezika"
uberite s verhu 1..2 satimetra(odin dava santimetra) otakaa pois ylhältä pari senttia...
tällä fraasilla pääsette aika pitkälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984