Ollakko vaiko ei
J-mies<3T-n
36
578
Vastaukset
- pitäävaikoei
Siinäpä se <3
- tyhmäolen
Yrittää ainakin voi...
- T-nainen
Nainen on Tiina, Teija, Terhi, Tiia, Taina, Tuija, Tuire vai kuka? Minne päin menee?
- YhdenJ-miehenTn
Ei kukaan noista.
- Kiusaaja_Tuula
Yhden J-miehen Tuulanen.
- nvmnvm
vasemmalta oikealle vai oikealta vasemmalle
- Ettunne
Ei kukaan noista.
- yksJ
Siinäpä pulma kerrakseen...
- T4twö
..haaveita , toiveita ... joo..ilmeisesti rakastan syvästi ... en voi unohtaa
- siinäpä-ongelma
ollakko-vai-eikö olla.
- ta-va-ta-ko
On-gel-ma-ko sii-nä?
- Ei-oo-este-tuo
ta-va-ta-ko kirjoitti:
On-gel-ma-ko sii-nä?
Ei ainakaan minunpuolelta,olen heti valmis, kun sopii, että nähdään. Eli asianhaarat riippuvat vastakkaisesta osapuolesta, siis siltä, jolla ei roiku mitään jalkojen välissä.
- TJTJ
Voi J mies, jos tietäisin haluatko enään mitään kanssani... Haluisin sinuun tutustua edelleen. Miten sen tekisin. En tiedä
- Yksi_Jii
Otat yhteytta samantien. Tee älä mieti. En ole todennäköisesti kaipaamasi J mies, mutta itse mokasin T naisen kanssa olemalla idiootti, luuseri ja EPÄVARMA. Tuhosin kaiken ennen, kuin mitään alkoikaan.
- TJTJ
Yksi_Jii kirjoitti:
Otat yhteytta samantien. Tee älä mieti. En ole todennäköisesti kaipaamasi J mies, mutta itse mokasin T naisen kanssa olemalla idiootti, luuseri ja EPÄVARMA. Tuhosin kaiken ennen, kuin mitään alkoikaan.
Minä taisin itse pilata kaiken jo ujoudellani.
- Yksi_Jii
Tuohon olen itsekin syyllinen. Vaikka sain uuden "tilaisuuden" myöhemmin, niin senkin mokasin. Itselläni juna meni jo. Älä sinä tee samaa mokaa! Yritä jos sinulla on vielä tilaisuus, ettei tarvitse jälkikäteen miettiä mitä olisi voinut olla.
- TJTJ
On se tainnut minunkin junani jo mennä. Niin kauas, ettei enää edes ääntä kuule.
- keukeu
Tuula kiusaa J-miestään.
- Suksikoon
vittuun ko. ämmä.
- Tx3
... niin minä vaan kaipaan ja rakastan ... enkä aiokaan irl tehdä asialle mitään ...niin lupasin ... ja sen pidän ..mutta tunteitahan lupaukset ei estä ..... hyvin sopii Jannikan seuraavaan elämään ....
- ÖITÄ_
Ei sitten ole minulta nuo J- alkuiset aloitukset. T: JT P-K, pieni paikkakunta.
Terveisiä kaikille jotka tunnistaa. - roolileikkilii
onko ap J ja kysyy: olisiko J vai T?
On tainnu mennä roolileikki liian pitkälle :)- APTN
Ap on T joka ikävöi J miestä..
- ajatellakkovaiei
mitäs kysyt olemisella?
Ollakko ujo vai ei?
Ollakko toispuoljokkee vai ei?
Ollakko oulust?
Ollakko mustis vai ei?
Ollakko järkevä vai ei? - TNJM
Mää oon mää ja nää oot nää, mutta voitasko me olla joskus ME. Sitä mietin.
- resolveri
"voitasko me olla joskus ME"
no sehän on helppo... se ratkeaa kun keskustelet J:si kanssa :)
Ei kestä kiittää.
Jaa, että oli loistava ratkaisu? Noh, ...Kiitos, kiitos. :-)
Ja seuraava probleemi.... - NiinpäNiinn
resolveri kirjoitti:
"voitasko me olla joskus ME"
no sehän on helppo... se ratkeaa kun keskustelet J:si kanssa :)
Ei kestä kiittää.
Jaa, että oli loistava ratkaisu? Noh, ...Kiitos, kiitos. :-)
Ja seuraava probleemi....Voi vitsi! Miksi en ole tuota tajunnut!
- oikeaJ
Mulla ei ole nykyään päivisin aikaa olen kursseilla. Soitan pian. :)
- asdfghhj
Ei sinulla taida muutenkaan paljon aikaa olla. Mutta odotan soittoasi.
- yks-t
Olla ehdottomasti
- Moih
Moi Tarja.
- edellinen
Moikka j-mies...
- Vainiinjaaaijaa
Tarja kaipailee selvästi.
- edellinen
No niinpä ja paljon.
- JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Kokeileppa vaikka joskus hymyillä hyvä ihminen.
- EiVoi
Tulee ryppyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2757910Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat654597Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2773924SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522599Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä12067Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31602Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51467- 1061443
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401352Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01341