Palsta on köyhtynyt uudistuksen jälkeen. Moni vakinikki on jättänyt saitin tyhjänpäiväisenä. Luin ennen enemmän kuin osallistuin, mutta huomattavasti on hiljentymistä tapahtunut. Siirryn lepoon minäkin.
Uudistusko on etäännyttänyt kirjoittajat
29
132
Vastaukset
- Kukkahame
Älä ihmeessä siirry lepoon, kiva täällä in sormensa verrytellä ainakin aamuisin.
Mitättömiä puhuessa ei löydy huomautettavaa.- niinköluulet
Senkö takia on huomautettu, kun on puhunut valtavan viisaita suuria ajatuksia. Tuskimpa vaan.
- Kukkahame
niinköluulet kirjoitti:
Senkö takia on huomautettu, kun on puhunut valtavan viisaita suuria ajatuksia. Tuskimpa vaan.
Enhän niin sanonut, vain että voi kirjoitella vaikka kirjoittamisen vuoksi, vai pitääkö vielä seliseliselittää.
niinköluulet kirjoitti:
Juuri tällaiset "niinköluulet " poistaa täältä monta kirjoittajaa kun aina kyttäät jotakuta --onkoostämä sinulle jokupakkomielle .
Vaihda levyä --tällainen jo kyllästyttää ihan sivullisiakin .
- juuko
Uuudistus on tosiaan selkeyttänyt! Kun palstalle tulee, on edessä vain kuvia mainoksista, asiakirjoituksia ei siteeksikään.
- KurjaKetale
Juu ei tähän enää suhtaudu kuten ennen...
- Kukkahame
Mainokset saa pois ajamalla mainosten esto-ohjelman koneelle.
Kirjoita hakukoneelle mainosten esto löytyy valinnanvaraakin. Vilkaistessani sivulle koen jonkinasteista vieraantumista, kun osallistujien nimimerkit eivät näy. Aloituksissa olisi todella hyvä, että aihe selviäisi avaamatta.
Puutteita tuntuu olevan, --- nytkin näyttää sinistä nikissä, mutta punaisella väittää etten ole kirjautunut. Uusiksi sitten vaan,...Minä toivon ketjun tiivistämismahdollisuutta, nopeuttaisi palstan vilkaisua. Nimimerkitkin saisi näkyä aloituksissa, siihen oli niin tottunut.
Entä jos otsikkorivillä olisi nimimerkki. En tiedä kuinka pitkä otsikko voisi olla. Toki ehdotus ei menisi läpi.
Esim. otsikko nikki.
Järki ja tunteet / KatileijaKokeilin, otsikossa saa olla 50 merkkiä, joten nikki mahtuu. Se on omassa hallussa jos haluaa sen näkyviin siinä.
- sini-sirkkuek
Katileija kirjoitti:
Kokeilin, otsikossa saa olla 50 merkkiä, joten nikki mahtuu. Se on omassa hallussa jos haluaa sen näkyviin siinä.
Ihan sama ajatus on käynyt mielessäni. Kirjautumishankaluuksia en ehdi selvittää nyt, moi.
Kukapa voisi estää/ sini-sirkku - no_hometetaan-siit
sini-sirkkuek kirjoitti:
Ihan sama ajatus on käynyt mielessäni. Kirjautumishankaluuksia en ehdi selvittää nyt, moi.
Kukapa voisi estää/ sini-sirkkuOlisihan tuon sinisen 70 laittaa palstan alalaitaankin, ettei tarvittisi homettaa palstaa ylös.
Sini-sirkkunen --juuri tuo on minusta hankala että on mentävä rullaamalla ylös (tai käyttämällä Nappuloita) --ennen pääsi heti muihinkin 70 ja 80 sivulle katsomaan onko joku kirjoitellut
Niinhän se oli kunnes keksin painaa alas CMD (commondo) nappulan samaan aikaan kuin nuoli ylös ja alas samoin. Helppoa kuin heinänteko koneella:D
Nyt menee ketju alkuun ylös kuin rasvattu salama, ja samoin alas:D Mulla on koneessani alimmaisena rivissä vasemmalla,... fn ctrl alt cmd. Tuo CDM on komentonappula! Ei varmaan ole eroa jos oikealla siellä teillä. moi moi
- juu4i
Ehdottomasti parasta uudistuksesssa on se ettei aloittajan nimi näy.
- tos.sukka
Prikulleen samaa mieltä.
On niitä jotka vastaavat vain määrätyille nikeille, kamalaahan se jos rahvaalle....
Aikaisemmassa olikin sellainen Mopataan systeemi -- se on sama täälä ,kun otetaan joku hampaisiin ,niin olis menettänyt itse kasvonsa jos olis puolustanut niitä joita aina muistettiin "nilvasta " jos ei muusta noin huonosta oikeikirjoituksesta --näitä oli minunkin perässä ja kaikenlaisia irvailuja jopa poliittisesti nimiteltiin -- Ja kun en kirjoittele siinä missä olenasumassa - Mistä senkään kukaantietää missä muualla minäkin kirjoittelen ja millä kielellä . Mutta en ole antanut näitten häiritä
Hyvin muistan ne jotka minia puolusti --tuntui tosi mukavalta -- oonhan niitäkin .- pratar
Ei uudistus ole ketään etäännyttänyt vaan eräät kirjoittajat, jotka eivät osaa keskustelun sääntöjä ja hyviä tapoja.
Käyn joskus katsomassa muitakin ikäluokkia --nehän vasta onkin ilman hyviä tapoja -- Mutta se on arkuutta --ja ihmiset laiskistuu kun vanhenee hakevat muita harrastuksia -- niinkun Sus js joutavakin :=)
taidankin kokeilla näitä kaikkia nappuloita sitä minkä . S.S mainitsi ei minun näppäimistäni löydy Mutta ne joilla voi myös pelata on hyvä mahdollisuus nustaa ---laskea Oikelle ja Vasemmalle - Eiköhän ne muutkin näppäimet voisi olla ihan hyvä opeskella meinaan . niinkun itseäni .
Nyt olen ottanut osaa monee aloitukseen ja etusivulla ei ole numeroita lisääntynyt olen jopa 0 :lassa nyt
Taitaa olla valvojat muutenkin lomilla hiihtelemässä - Viiruksia on --ainakin linkkiä joita ei uskalla avata -- en minä ainakaan -- Kukkahame
Edelleenkin tuo rekkautuminen näyttää olevan monelle kivi kengässä, uskon kyllä ettei se paranna jos ei pahennakaan kirjoittajaa kummosella nikillä kirjoituksensa lähettää ketjuun.
Huomasin tuon uudistuksen olevan helpottanut rekkautumista ja voi vaikka joka päivä muuttaa nimimerkkiään.
Ja sekö että pitää avata ketju nähdäkseen nimimerkin on niin suuri asia että oikein voimille ottaa,
kyllä voisi avartaa maailmaa ja unohtaa turhat nipotukset.
Muistan hyvin ne ajat jolloin eräs nikkeilijä sai lukijoita ja vastauksia, sitäkö täällä nyt haikaillaan no seuraa kaipaa kaltaistaan, näinkin sen voi sanoa.- Kukkahame
Ei se että millä nikillä kirjoittaja kirjoittaa, vaan se m i t ä ja mistä sen kirjoituksen kokoaa.
Kukkahame kirjoitti:
Ei se että millä nikillä kirjoittaja kirjoittaa, vaan se m i t ä ja mistä sen kirjoituksen kokoaa.
Todellakin, miten ja mistä kirjoittaa, mutta kun on arvostelua, että täällä ei ole asiallisia kirjoituksia ja etenkin kirjoitustaitoisia?
Lähdepä siinä sitten vaikka aloitusta tekemään omasta mielestäsi keksustelunarvoisesta asiasta, niin ..niin..onkohan tämä nyt sitä oikeanlaista kirjoitusta ja asian tietämystä, koska tietämättömän typerykset täältä halutaan pois?
Muistatko, kuka näin toivoo ja useasti? Vaikka välillä lieventääkin, että kaikki saa kirjoittaa, ihan kuin minä ainakaan tarvitsisin kenenkään lupaa siihen.
Minusta olisi mukavaa, kun päivän uutisista vaikka vaihtaisimme mielipiteitä, mutta sellaisestakin olen lukenut vastauksen, että osaamme itsekkin lehdet lukea!! Niin kai, mutta jos luen netistä iltapäivälehdet, niin on sielläkin jos´jonkinlaisia mielipiteitä, jopa eroavia?
Olen harrastellut sellaista joskus mieheni kanssa, että kirjoittelin lehteen omia mielipiteitäni ja nyt lapseni luona käydessäni. Itselle kun ei tule lehtiä.
Nyt vaan "mietintämyssyyn" mikä olisi hyvä aihe, sillä kirjoittajien arvailu ja arvostelu ei ole todellakaan niitä mieltä ylentäviä aiheita, vaikka itsekkin sorruin samaan, mutta hänen kriteerinsä oli niin ylipääsemättömiä minulla, että tohdinko kirjoitella?
- ihansamakuka
Täyttä nipotusta tuo sinunkin jurputus. Kuka täällä joka päivä nikkiään vaihtaa, sinä itsekkö ?
Mikä eräs nikkeilijä on se jota haikaillaan ja kuka haikailee ketä , no ei kyllä sinunkaan seuraa ei niin mieltä ylentävää ole.- viisitoista
Se oli siitä leivänlävestä!
- kuustoistajapuol
monica, moonica mooonika!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve173000Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U481995Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1781848SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1031784Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821483- 711026
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä200988Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11958- 59860
- 18854