Kori kaljaa päivässä

Palle_Runqwist

Ville Valo kuulemma joi ennen raitistumistaan korillisen kepardia päivässä. Aika vaikea uskoa semmosesta kukkakepistä. Itelle tuli 10 kiloa alle vuodessa pelkästä kepardin kiskomisesta.

Vai pystyttekö te juomaan korillisen päivässä ja minkä kokoisia ootte?

11

1775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TämäOnTotuus

"Itelle tuli 10 kiloa alle vuodessa pelkästä kepardin kiskomisesta"

Kalja ei ole yksin syyllinen sun lihomiseen. Lihomisesta ei voi syyttää pelkästään alkoholia vaan siihen vaikuttaa kaikki mitä syöt ja juot.

Olisi ehkä hyvä ottaa asioista selvää ennen kuin alkaa esittämään outoja syytöksiä.

• Palle_Runqwist

No kun en syö oikein mitään, juon vain kaljaa. Tosi olen käytännössä istunut koneella sen vuoden verran, joten se myös selittää asian.

• EIOOEITUU

0,33 oluessa 200 kcal eli voit laskea ihan helposti että 24 tölkkiä on 4800 eli noin tuplaten toimistotyötä tekevän tarpeesta. PLUS RUOAT.

• korsteeni_juoppo

Ville Valo ei ole koskaan raitistunutkaan, ruumiiltahan tuo lähinnä jo näyttää. Johtuu varmaan siitäkin kun hiisaa 3 askia röökiä päivässä.

• kaljakorit_kauppoihin

Harmi kun koreja ei oikein enää saa mistään. Välillä joutuu oikein metsästämään. Vanhan liiton kori ja lasipullot voittaa nää saatanan alumiinipöntöt muoveissa mennen tullen!

• Tokmannilta saa olvia koreissa

• kaljakorit_kauppoihin
        sauna_timppa kirjoitti:

Tokmannilta saa olvia koreissa

Sieltä olenkin ostanut yleensä. Yhdestä siwasta tässä lähellä saa myös kaljakorin järkihintaan, euron pullo ja se 4,20e koripantti.

• oikea_meininki
    • JuoponVaimo

Helppo homma! Mun ukko vetää esim. kesälomalla pari koppaa päivässä. Hyvin ehtii, kun aamulla aloittaa ajoissa. Käy töissä normaalisti eikä siis täyspäiväinen juoppo. Juoppo kylläkin. Normaali viikkoannos n. 3 koppaa. Aika iso kaveri, 185 cm ja n.100 kg. Säälittävää touhua kyllä.

• viikkokännit

Itse lihoin viinoilla länträtessä jumalattoman lihavaksi. Alkoholi se sotkee tuon rasvasolujen tuottaman leptiini-hormonin kokonaan. Keho luulee itseään liian vähärasvaiseksi ja syötättää niin helvetisti. No eipähän ole enää mitään ongelmaa enää kun jätin tuon liuttimen pois...

• sporttinen_juoppo

"Keho syötättää" Hehehee!

Työnnä löylykauha syvemmälle perseeseesi.

Se on ihan oma moka, jos syö itsensä läskiksi.

Kossua juovat miehet ovat jäntevän ja sporttisen näköisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      252
      6527
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      29
      4917
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2965
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2337
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      32
      2153
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      57
      2085
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1883
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1789
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1582
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      236
      1574
    Aihe