Ei kestä naama ajaa hondalla

mersukuski

En ymmärrä miksi ihmiset ostaa hondaa, kun voit ostaa E-sarjan mersun, oli mersu sitten uusi tai vanha on se taatusti kestävempi ja kyyti parempaa. Monet sanoo että liian kallis auto. 2000 vuoden mersun saa reilulla viidellä tonnilla. Ostakaa ihmiset isoja (3 litran) dieseli mersuja nii ei tarvitse pakkasilla päästellä perhosia suusta .

13

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoMB

      Kuka nyt viitsii ajaa jollain ikälopulla mannelavetilla?

      • schweinhund

        Käytetty auto Saksasta oli jossain vaiheessa se juttu. Suomi-tollot hakivat loppuunajettuja Mersuja, Bemareita ja Audeja suomalaisia korjaamoja ruuhkauttamaan. Sakemanni pääsi romustaan eroo ja laskeskeli seteleitä katsoessaan laivan perälaidan loittonemista ja nauroi oikein paskaista naurua kun tuli kustua Suomi-poikaa silmään.


    • tosioneisatuauskopois

      Kyllä ny on setä vetäny jotakin happoo, ku alkas kehuu mannelavettii kestävämmäks ku honda. Mersut on paskoja isolla peellä!

    • onneavaanpaljon

      Nyt taitaa olla niin, että aloittajalla on kiikarissa vähän edullisemmat ja vanhemmat menopelit kuin joillakin muilla tällä palstalla. Kannattaa ehdottomasti ostaa se vanha Mersu ja ajella sillä tyytyväisenä.

    • autoja

      Avaajan typerä naama pilaisi Hondan maineen!

    • toyota-man-aito-oikee

      Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.

      • valaisevaa

        Ja tässä sitten kurkistus aidon ja oikean tojotamiehen henkiseen rakenteeseen...


    • Mannex

      Suosittelen käyttettyä E-sarjan Mersua varsinkin ilmajousilla ja sähköjarrulla.

    • kiikku

      Auttaa kusipäitä Hondakateudessa!

    • yhyyy

      Ihan säälittävää yrittää päteä sillä että ajaa jollakin tietyn merkkisellä autolla, esim. Mersulla. Ei se muuta sitä että henkilö on edelleen 170cm pitkä, 120kg painava, päälaki kaljuuntuu eikä roikkuvan vatsan alla oleva pikkiriikkinen ryppynysä enää toimi kunnolla. Ei siinä auta vaikka olisi millanen Mersu alla. Se risoo niin vietävästi että pitää lähteä öykkäröimään. Toisaalta itseään treenaava 190cm pitkä tumma komistus voi ajaa ihan hyvin vaikka Hondalla. Baywatchin Hoffilla oli upea punainen NSX sarjan spinoffissa.

    • En mää muuta tiedä mutta McLarenkin vaihto Hondaan.

    • HONDAAA

      AJELEN MIELUUMMIN HONDALLA KUIN JOLLAIN MERSUN RUOSTEISELLA VIKAPESÄLLÄ. ON HONDA SENTÄÄN PAREMPI LAADULTAAN.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe