Hei värtsilässä tankkaamassa käyvät! Osaisiko joku kokeneempi venäjän matkailija sanoa mistä ja mitä kannattaa tankata autoon? Kuullut juttua että 95 bensan kanssa voi tulla jotain ongelmia auton toimivuuden kanssa?Pitääkö paikkaansa vai onko joskus ollut vaivana? Kiitos vastauksista etukäteen!!
Värtsilä Bensa
1
216
Vastaukset
- Bensaa
Olen tankannut Venäjällä moneen autoon besiiniä parinkymmenen vuoden ajan, myös Värtsilässä. Ainoa kerta oli 1990-luvun puolella, kun tankkasin pakettiautoon dieseliä pakkasella. Käynti heikkeni, koska polttoaine ei ollut oikeaa talvilaatua, vaan sekoitetta. Ei silloinkaan matka katkennut, käynti korjaantui seuraavalla tankkauskerralla.
95 oktaanista olen tankannut enimmäkseen, Värtsilässä olen tankannut usein lähellä tasoristeystä olevalla asemalla. Onkos se nimeltään "Regina"? Ei ole bensankaan kanssa ollut ongelmia. Venäläisessä bensiinissä ei ole alkoholia.
Varmaan samanmoista bensaa on myynnissä kaikilla huoltoasemilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063