Hei värtsilässä tankkaamassa käyvät! Osaisiko joku kokeneempi venäjän matkailija sanoa mistä ja mitä kannattaa tankata autoon? Kuullut juttua että 95 bensan kanssa voi tulla jotain ongelmia auton toimivuuden kanssa?Pitääkö paikkaansa vai onko joskus ollut vaivana? Kiitos vastauksista etukäteen!!
Värtsilä Bensa
1
211
Vastaukset
- Bensaa
Olen tankannut Venäjällä moneen autoon besiiniä parinkymmenen vuoden ajan, myös Värtsilässä. Ainoa kerta oli 1990-luvun puolella, kun tankkasin pakettiautoon dieseliä pakkasella. Käynti heikkeni, koska polttoaine ei ollut oikeaa talvilaatua, vaan sekoitetta. Ei silloinkaan matka katkennut, käynti korjaantui seuraavalla tankkauskerralla.
95 oktaanista olen tankannut enimmäkseen, Värtsilässä olen tankannut usein lähellä tasoristeystä olevalla asemalla. Onkos se nimeltään "Regina"? Ei ole bensankaan kanssa ollut ongelmia. Venäläisessä bensiinissä ei ole alkoholia.
Varmaan samanmoista bensaa on myynnissä kaikilla huoltoasemilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296