Mistä tiedän, että minulla olisi kylkiluu poikki? Yskinyt olen 2,5 viikkoa räkää. On ollut antibiootti ja kortisonikuuri ja nyt on nenävoideantibiootti. Kylkikipu on ollut toista viikkoa yskiessä ja joissakin liikkeissä. Yskiessä on ollut kamalan kipeä. Oikean käden nostaminen esim. yläkaapista tavaran otossa on kipeää ja muutenkin oikean käden työntö eteenpäin, kengännauhojen sitominen ym. Rinnassa nuljuu jokin kylkiluun tai ruston liitos yskiessä tai liikkeissä.
Yskimisestä kylkiluu poikki?
2
148
Vastaukset
- osteoporoosiasulla
" Mistä tiedän, että minulla olisi kylkiluu poikki? "
Röntgenkuvalla.
Voi olla myös lihaskramppi eli kokeile venytyksiä ja jos ei auta, niin tutkimuksiin.
Suomessa terveellinen ja monipuolinen ravinto ei riitä pitämään yllä tervettä luustoa, nivelsiteitä, välilevyjä ja niveliä. Lisäravinteena tarvitaan:
C-vitamiinia 400 mg/vrk
D-vitamiinia 50-100 µg/vrk
K2-vitamiinia 100-200 µg/vrk
Magnesium (sitraattia) 200-400 mg/vrk
Nämä lisäravinteet maksavat kuukaudessa n. 5€, joten ei ole rahasta kiinni oman luustonsa hyvinvoinnista huolehtiminen. Edullisimmin lisäravinteita myydään Citymarketissa, iHerbissä sekä suomalaisissa verkkokaupoissa. - askelee
Joskus kyllä tuntuu, kun yskii, että kylkiluut rusahtelevat poikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838