Onko jollain asumis kokemuksia Harjavallan Merstrolan Käenkadusta? Mietiään avopuolison kanssa että onko ihan rauhallista seutua vai onko jotain hulttioseutua? Että voisko sinne aatella muuttavansa.
Harjavallan Käenkatu 1 D
10
467
Vastaukset
- kaitsenkakkaa
Ennen oli lievästi huonompaa porukkaa mut onneks nykyisin luuseripellet asutetaan kunnan kustannuksella lähemmäks sossua ja viinakauppaa.
Muuttakaa sinne vaan. - legelzedwriter
Välttäkää viimeiseen asti..!!
- Kokemuksesta
En muuttaisi. Rivitalot on rakennettu saven päälle, sinne tänne liikkuneet, osin painuneita Pisan torneja.
- gerppu
Älkää hyvät immeiset sinne muuttako aivan lahoja kämppiä mitä siellä on.....
- Hurjavaltalainen
Ihan noin yleisesti Harjavaltaa kannattaa välttää kuin ruttoa.
- jokuvaan9
Asuin siellä eräänä talvena muutaman kuukauden. Patterit olivat täysillä, mutta kämppä kuin jääkellari. Lämpötilat reilusti alle 20 asteen. Ns. "varasto" on homeelta haiseva pimeä loukko, johon ei taatusti tee mieli laittaa yhtään mitään sellaista tavaraa, mitä joskus kuvittelee tarvitsevansa. Kesäasuntona voisi menetellä.
- legelzedwriter
Hyvä paikka asua...
- Käki34
Mä muutin sinne viime elokuussa ja olen viihtynyt. Mun kämppä ei ainakaan ole jääkellari vaan välillä lämpöö tuntuu olevan liikaakin. Silloin tällöin jotkut idiootit soittaa keskel yöt poppii parkkiksel autos, mut sitä varmaa tehdään muuallaki. Rauhallista ja hyvät lenkki maastot.
- Käkiläinen
Ainakin mun asunnossa on uusittu kylppäri ja keittiö korjattu uusi jääkaappi. Tänä kesänä on myös nurmikot leikattu paremmin kuin ennen ja muitenkin talohuolto toimii. Tänä kesänä ei ole ollut kuuma, mutta viime kesänä oli aika lämmintä sisällä. Varmaan ilmanvaihto on hieman huono. Myös häiriöitä on vähemmän kun ennen kun yhdestä asunnosta muuttivat pois. Alue on mielestäni siis ihan ok.
- MiLe85
Muutin tähän kesällä ja oon tykännyt. Yllätyin kuinka rauhallista tässä on. Paikka kyllä totaallisesti rauhottunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486198Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki664048Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t193092- 332958
- 1932893
- 402502
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132449törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192380- 1501469
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3191466