Ristiriitoja perheessä

Meillä on 14, kohta 15 -vuotias poika. Hän pelaa melko paljon puhelimella, koneella ja tabletilla. Ainoastaan tabletissa on netti. Ongelma on tietokoneen käyttö ja siellä yksi peli. Poikani sanoi, että hän on pelannut jo muutaman vuoden tätä peliä. Nyt hänen äitinsä on ottanut sen silmätikukseen. Siinä kuulemma veri lentäää jne. Itse katsoin lyhyen pätkän, eikä se näyttänyt kovin pahalta. Ammuttiinhan siinä ihmisiä, joten on sitä siinäkin. En asu samassa taloloudessa, joten tietoni ovat vähän hataria. Pojan äiti suoraan sanoen hylkii omaa lastaan. Minulle hän sanoi tänään puhelimessa, ettet halua nähdä poikaansa en koksaan! Minne nuori alaikäinen menisi? Minä olen 85 km päässä töissä viikot. Joten minulla on täällä oma asunto. Kolme kuukautta ajoin Kouvolasta Virojoelle ja se oli raskasta pimeään aikaan. Matilla on kaikki Korialla, joten Virojoelle muutto olisi viimeinen teko.

Mitä tässä tulisi tehdä. Varata aika viranomaiselle (ilmeisesti on jo vireillä).Vaimoni on hyvin vahva persoona kun taas minä heikko. Hän jyrää kaikki päätökset oma maun mukaisiksi.

Entä mitä sanotte, että vaimoni (pietarilainen) matkustaa tyttätärremme 7 v. Pietariin kahdeksi viikoksi. Hän ei juuri kiinnosta, missä 14 v. poika viettää kaksi viikkoa. Tietysti minä olen viikonloput hänen luonaan. Mutta viikot? Kuka tässä on oikeassa? Tyttärellä on jonkinlaista fysikaalista terapiaa siellä, mutta samaa terapiaa tarjotaan Suomessakin. Eikä hinnoissa ole eroa. Minusta vaimoni haluaa pakoon vastuustaan poikani suhteen. Ei jaksa olla hänen kanssaan. Outoa, että äiti käyttäytyy noin omaa lastaan kohden, ainakin minusta.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
        Ikävä
        17
        4146
      2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
        Ikävä
        184
        2459
      3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
        Ikävä
        73
        1607
      4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
        Ikävä
        64
        1177
      5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
        Iisalmi
        23
        1157
      6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
        Ikävä
        42
        902
      7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
        Ikävä
        171
        894
      8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
        Pyhäjärvi
        74
        863
      9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
        Ikävä
        104
        860
      10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
        Ikävä
        72
        810
      Aihe