Ristiriitoja perheessä

Meillä on 14, kohta 15 -vuotias poika. Hän pelaa melko paljon puhelimella, koneella ja tabletilla. Ainoastaan tabletissa on netti. Ongelma on tietokoneen käyttö ja siellä yksi peli. Poikani sanoi, että hän on pelannut jo muutaman vuoden tätä peliä. Nyt hänen äitinsä on ottanut sen silmätikukseen. Siinä kuulemma veri lentäää jne. Itse katsoin lyhyen pätkän, eikä se näyttänyt kovin pahalta. Ammuttiinhan siinä ihmisiä, joten on sitä siinäkin. En asu samassa taloloudessa, joten tietoni ovat vähän hataria. Pojan äiti suoraan sanoen hylkii omaa lastaan. Minulle hän sanoi tänään puhelimessa, ettet halua nähdä poikaansa en koksaan! Minne nuori alaikäinen menisi? Minä olen 85 km päässä töissä viikot. Joten minulla on täällä oma asunto. Kolme kuukautta ajoin Kouvolasta Virojoelle ja se oli raskasta pimeään aikaan. Matilla on kaikki Korialla, joten Virojoelle muutto olisi viimeinen teko.

Mitä tässä tulisi tehdä. Varata aika viranomaiselle (ilmeisesti on jo vireillä).Vaimoni on hyvin vahva persoona kun taas minä heikko. Hän jyrää kaikki päätökset oma maun mukaisiksi.

Entä mitä sanotte, että vaimoni (pietarilainen) matkustaa tyttätärremme 7 v. Pietariin kahdeksi viikoksi. Hän ei juuri kiinnosta, missä 14 v. poika viettää kaksi viikkoa. Tietysti minä olen viikonloput hänen luonaan. Mutta viikot? Kuka tässä on oikeassa? Tyttärellä on jonkinlaista fysikaalista terapiaa siellä, mutta samaa terapiaa tarjotaan Suomessakin. Eikä hinnoissa ole eroa. Minusta vaimoni haluaa pakoon vastuustaan poikani suhteen. Ei jaksa olla hänen kanssaan. Outoa, että äiti käyttäytyy noin omaa lastaan kohden, ainakin minusta.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Minä itkin kotona kun tajusin että

        Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
        Ikävä
        11
        1575
      2. Muistutus t-Naiselle.

        Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
        Ikävä
        151
        1292
      3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

        Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
        Maailman menoa
        282
        1226
      4. Oho! Varmistusta odotellaan.

        Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
        NATO
        110
        1040
      5. Mää oikeasti vielä kuolen

        Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
        Ikävä
        42
        867
      6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

        Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
        Maailman menoa
        218
        797
      7. Oiskohan se aika

        Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
        Ikävä
        4
        785
      8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

        Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
        Ikävä
        24
        719
      9. Mies, kysyisin vaan

        Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
        Ikävä
        42
        685
      10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

        Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
        Hindulaisuus
        373
        658
      Aihe