Tämä eliittijoukkoko harrastaa kimppakivaa? Seksi ääniä kuuluu pitkin viikkoa joka päivä. Eikö ihmisillä ole enää muuta tekemistä kun naiskennella? Hartolan maine menee pilalle näiden seksihullujen takia!
Seksiääniä Hartolassa
6
247
Vastaukset
- samaamieltä
Ikävää kuunneltavaa. Olen yrittänyt päästä mukaan kimppaan, mutta minut on torjuttu. Se tunne, kun siirtää sängyn kiinni naapurin makuuhuoneen seinän viereen ja yrittää viihdyttää itseään...sen tietää vain se, jonka naamasta näkee sen että on lakannut saamasta. Ehdottomasti isännöitsijän pitäisi pitää huolta siitä, että jokainen saa tasapuolisesti. Yhtiönvastikkeelle on saatava vastiketta.
- Haluttaaaina
Samaa mieltä! Voisin kyllä naiskennella vaikka hartolalaisia. Erityisesti erästä K:ä.
- hmmmm
Otan tämän imarteluna, mutta kieltäydyn kohteliaasti. Kiitos kuitenkin. Sisäänajettu joskus 80-luvun puolivälissä ja sen jälkeen vähän käytetty. Viimeisin vuosihuolto v.2008. Sen jälkeen ei ole ollut käytössä.
- Jykä_
Tarkoitko jakomies KR:ää.. joka jakaa yleensä Heinolassa...
- kyseejiä
tuota oliko keneremontti tehty milloin entäpä onko lukkoperä ja paljonko on imupuolella vastusta
- molliollikolli
Äänet tulee ihan vaan telkkarista. Salattuja Elämiä katsovat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876