Onko lestadilaisten pulju?
Rakennusliike Finnsaga Oy Kokemuksia
9
1621
Vastaukset
- wewdwdwd
fffff
- Aslakille
Kuules nyt sinä typerä köyhän syrjäseudun lappalaisjuntti; onko päässäsi vikaa?
Normaalit ihmiset eivät käy tuollaista pyhää sotaa lestadiolaisia vastaan, joten mikä on ongelmasi?
Onko pääsi pysyvästi kipeä, syötkö useinkin kärpässieniä?
Meille normaali ihmisille on aivan yhdentekevää mikä on rakennusliikkeen omistajan uskonnollinen vakaumus, tiesitkö Aslakki sitä?
Puolestani he saavat olla vaikka muslimeita, kunhan tekevät kunnollista työtä ja heidän sanansa pitää.
TOSIN juuri siksi en ostaisi pohjoisen yrittäjiltä yhtään mitään, koska en luota heidän työnsä laatuun, enkä usko heidän sanaansa.
Tämä siis aivan riippumatta heidän uskonnollisesta vakaumuksestaan.- Enmuslimi
Niin ilmeisesti on. Yllämainitun purkauksen perusteella.
- TyytyväinenAsiakas
No ainakin on luotettavaa ja laadukasta rakennuspalvelua, asiakaslähtöisyys ja joustavuus todella kohdallaan.
- Ikokok
Höpön löpön. Samaa kiireellä suttaamista...
- jaakko1977
Stressi nolla haha höpönlöpö
- f1jumala
On lesta pulju ja huijari
- F1jumala
Konkurssiin menny
- Anonyymi
Ilmeisesti tämä on uskomaton firma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859