Miksi sinä et tiedä

000000000

Sinä olet kaunis. Nyt minä ehkä vihdoin alan ymmärtää.

42

536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • give-me-honey
      • aabpee

En usko sinun olevan hän mutta kiitos kauniista vastauksesta.

• ukkos

• liianhauskaa

• babylos

• tiedoksi

Kauneus on katsojan silmissä.

• aabpee

Mikään vastaus ei voisi osua enempää naulan kantaan siinä mitä hain. Mutta sinun pitäisi tietää olevasi kaunis vaikkei olisi ainoitakaan silmiä todistamassa.

• Lähdetkö-kanssani
        aabpee kirjoitti:

Mikään vastaus ei voisi osua enempää naulan kantaan siinä mitä hain. Mutta sinun pitäisi tietää olevasi kaunis vaikkei olisi ainoitakaan silmiä todistamassa.

Kiitos kulta tässä sinulle ajatuksia.

https://www.youtube.com/watch?v=Nm1g8FFRArc

• ed--

Sanoisin tähän, kauneus on hukkunut arkeen. Unohtunut tai lytätty nurkkaan...Itse ei voi sanoa omasta itsestään, koska sitä on - no oma itsensä, jonka tietää ja tuntee.

• my-baker
        ed-- kirjoitti:

Sanoisin tähän, kauneus on hukkunut arkeen. Unohtunut tai lytätty nurkkaan...Itse ei voi sanoa omasta itsestään, koska sitä on - no oma itsensä, jonka tietää ja tuntee.

Sähän olet suorastaan söpö

https://www.youtube.com/watch?v=oR6eKmqSEa0

• aabpee
        Lähdetkö-kanssani kirjoitti:

Kiitos kulta tässä sinulle ajatuksia.

https://www.youtube.com/watch?v=Nm1g8FFRArc

En voi sattuneista syistä lähteä minnekään mutta pyydän uskomaan aloitusta. Olet syvä, syvempi kuin.. no, harvassa on samanlaista syvyyttä. Tunnistin sen jo ennen kuin tunnettiin.

• aabpee
        ed-- kirjoitti:

Käypäs hakemassa se sieltä nurkasta ja oikaise rypyt. Kauneutta on turha heittää hukkaan.

• Kultsuni

• tiedoksi
        aabpee kirjoitti:

En voi sattuneista syistä lähteä minnekään mutta pyydän uskomaan aloitusta. Olet syvä, syvempi kuin.. no, harvassa on samanlaista syvyyttä. Tunnistin sen jo ennen kuin tunnettiin.

En tiedä tarkoititko enää mulle meni hiukka ketju sekaisin, mutta. Omasta mielestä olen aina vaan ollut erilainen kuin muut. Ja pitänyt senkin omana tietonani. Mutta edelleen. Yhden silmissä olen ollut nyt kaunis. Ja olen hiukka niin kuin kukoistanut :)

• aabpee
        tiedoksi kirjoitti:

En tiedä tarkoititko enää mulle meni hiukka ketju sekaisin, mutta. Omasta mielestä olen aina vaan ollut erilainen kuin muut. Ja pitänyt senkin omana tietonani. Mutta edelleen. Yhden silmissä olen ollut nyt kaunis. Ja olen hiukka niin kuin kukoistanut :)

Onpa ihanaa lukea tuollaista. Toivottavasti saat vielä kukoistaa rakkaasi kanssa vierekkäin.

• tiedoksi
        aabpee kirjoitti:

Onpa ihanaa lukea tuollaista. Toivottavasti saat vielä kukoistaa rakkaasi kanssa vierekkäin.

Toivoa sopii :) jos toinen tunnistaa toisen olemuksen alkumetreillä tai molemmat. Sellaisia tuntemuksia ei juuri tule vastaan.

• aabpee
        tiedoksi kirjoitti:

Toivoa sopii :) jos toinen tunnistaa toisen olemuksen alkumetreillä tai molemmat. Sellaisia tuntemuksia ei juuri tule vastaan.

Hmm, niin, onhan se harvinaista. Näiden pikku tekstinpätkien perusteella vaikutat kauniilta ihmiseltä, toivottavasti sinua pidellään hyvin :)

• Nauti-tästä

• tiedoksi
        aabpee kirjoitti:

Hmm, niin, onhan se harvinaista. Näiden pikku tekstinpätkien perusteella vaikutat kauniilta ihmiseltä, toivottavasti sinua pidellään hyvin :)

Pienin askelin. Kyllä juu tunnen niin olevan :) ja tunnen että toinenkin osapuoli on kaunis sisimmältään. Komea.

• VarmastiHän

ketä tuolla tarkoitat, on täydellisesti otettua, ja vielä enemmän, jos kerrot nuo samat Hänelle ihan irl.

• eksniin

Niin ja ne pitkät sääret ja mitkä kupit? Otitko niistäkin selvän? Huomenna taas tiiraa

• mittaileekohänkaikki

Tummoset tiiraajamiehet kuvottaa.

• tuletko

• 118

Jos on heikko itsetunto?

• Särkyvää_

Joistain en yhtään ihmettele että on oma itsetunto huonontunut, ei sitä ihminen ihan mitä vain kestä.

• Ansaitset

Jari Sillanpään suosituin iskelmä: www.youtube.com/watch?v=eAFRWQgwet0

• lempeysjahyvyys

Ulkoinen kauneus on vain yksi puoli ihmisestä. tärkeämpää on se, mitä löytyy sisältä.

• naisellevain

Tuo on totta. ihastuin ulkoiseen mutta rakastuin sisimpään

• Ilta-aurinko

Toivottavasti tuo ei tarkoita mitään pinnallista kauneutta. Se on katoavaista. Se hyvyys, mikä löytyy sydämestä, se on kaunista.

• aabpee

Ei ole kyse pinnallisesta kauneudesta, vaikka sitäkin toki riittää.

• Ilta-aurinko

Ymmärtäminen on hyvyyttä, mutta ymmärsitkö liian myöhään..

• aabpee
        Ilta-aurinko kirjoitti:

Ymmärtäminen on hyvyyttä, mutta ymmärsitkö liian myöhään..

Mitä tarkoitat liian myöhään ymmärtämisellä?

• Eiole
        aabpee kirjoitti:

Mitä tarkoitat liian myöhään ymmärtämisellä?

myöhäistä mikään, jos minuun tämä liittyisi.

• b_c_

Kiitos. Tiedän. Mutta olen silti ihmisenä vähään tyytyväinen, mutta tavoittelen korkeuksiin. Sinne, minne muut eivät yllä.

• aabpee

Tavoite oikeassa paikassa.

• b_c_

Niin. Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan. Mutta kun rakastaa, aidosti, voi puhua toisenkin puolesta. Hyvää tiistaita. Nauti auringosta, tänäänkin.

• onpakumma

kun et ole ennen huomannut. Oletko hommannut uudet lasit, vai miten asia nyt vasta valkeni?

• kysynsittenkin

Mitä sinä alat ymmärtää? Kyllä minä tiedän, etten ole ruma. Jos joskus etsit minua, niin etsi jostain kauniimmalta palstalta...

• eiooenää

Kerran tämä olisi ollut ihana tilaisuus, mutta se aika on mennyt.

• ohikaistalla

On se vähän huvittavaa lukea, kuinka moni tällä palstalla koki aloituksen itselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      53
      3837
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3685
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3481
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3287
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3069
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2558
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2445
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      103
      2295
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2079
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2079
    Aihe