Masentuneen arki?

NeitiNyppy

Mitä te muut masentuneet teette?

Itse makaan sängyssä aamusta iltaan. Nukun tai näprään puhelinta. Välillä nousen syömään tai tien toiselle puolelle kauppaan. Suihkussa käyn ehkä kerran viikossa.

Hyvänä päivänä, kun jaksan meikata, saatan käydä kahvilassa.

Vanhempia näen ehkä kerran viikossa, vain koska käyn heillä syömässä, koska en jaksa tehdä ruokaa.

Ketään muita ihmisiä ei ole kiinnostusta tavata.

Olen yksin asuva nuori aikuinen sairaslomalla töistä. Tätäkö tämä elämä on?

13

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmoistaelämää

      Itse asun vielä kotona, mutta saman kaltaista. Päivät kuluu sängyssä maaten. Osan ajasta jaksaa näprätä puhelimella jotain osan ei. Välillä kuuntelen musiikkia. Kuilun käyntiä jos jaksanut käyn siellä tulen kotiin syön nopeasti ja menen makaamaan sängylle. Jos joku ehdottaa jotain tekemistä niin tulee heti ei jaksa ei millään fiilis. Pitäisi hakea työharjoittelu paikkakin, muttei vaan jaksa. Oikeastaan koulussa on se ongelma että se on oman etuni vuoksi, ja itselläni on fiilis että miksi tehdä mitään mikä hyödyttää itseäni, eihän minulla ole mitään väliä. Välillä lähden tyyliin kauppareissulle mukaan tai jotain. Olen pitänyt tavoitteenani poistua kotoa edes kerran päivässä. Vaikka vaan kauppaan. Kaverit ei kiinnosta koulussakin yritän välttää muiden seuraa, whatsapin käyttö ei innosta.

    • Annukka2

      NeitiNyppy ja semmoistaelämää

      Onko teillä säännölliset tapaamiset jonnekkin esim. työterveyshuoltoon tai psykiatrian poliklinikkaan? Onko teille aloitettu lääkitys masennukseen? Mulla meni vuosia pelkän lääkityksen turvin, koska kuvittelin, että se riittää masennuksen hoidoksi, mutta kyllä siinä tarvitaan myös keskustelukontaktitkin.

      Vuosia masennusta sairastaneena olen todennut, että säännöllinen päivärytmi on kaiken a ja o. Pyrin nousemaan sängystä ylös joka aamu klo 8-9 ja menen nukkumaan klo 22-23.
      Syön monipuolisesti ja säännöllisesti. Ulkoinen päivittäin, vaikka ei yhtään huvittaiskaan.
      Pidän säännöllisesti yhteyttä ystäviin (vaikka ei kiinnostaisikaan), sillä kuulumisten vaihtaminen saa ajatukset vaihtumaan ja huomion pois itsestä ja omasta olosta. Tuttavapiirissä olen ottanut tietoisesti etäisyyttä sellaisiin, jotka kuluttavat mun voimia.
      Teen asioita, joista pidän.

      • NeitiNyppy

        Olen kyllä sekä lääkityksellä että käyn psykoterapiassa. Niistä nyt ei vain tunnu olevan apua.

        En epäile, ettei säännöllisestä elämästä olisi hyötyä, mutta kun ei yksinkertaisesti jaksa. Ei yksinkertaisesti ole kiinnostusta omaan hyvinvointiin. Ei ole kiinnostusta toisiin ihmisiin.

        Siitä on hankala ponnistaa. Vaikka ulos meneminen saattaa tuntua pieneltä asialta. Tiedän vian olevan minussa, mutta se ei auta.


    • eivaadipaljoa

      Jos ette muuta keksi kävelkää uskona pitempi lenkki ja kuunnelkaa musiikkia.

    • Verrrtainen

      Olen paljon samanmoinen tyyppi kuin aloittaja. Suren sitä, että miten minun lopulta käy. Annukka2:lla on hyvät teoreettiset kuviot, siis hyväksi tietämäni, teoriassa, mutta just se, kuten NeitiNyppy sanoo, että ei jaksa, ei kykene, ei voi, ei ole aloitekykyisyyttä mihinkään, ei pidä mistään/kenestäkään. Ok, näennäisesti voi pakon edessä toimia, mutta ei tunnu miltään. En tahdo mitään. Tuollainen itsekuri ja rytmitys kuin Annukka2:lla olisi ihanne, mutta en siihen yllä. Syyllisyys ja huono kuntokin vaivaa. - Älkää antako minun masentaa itseänne enempää. Ehkä hyviäkin päiviä on tulossa. :)

    • Verrrtainen

      Jatkoa. Lisään vielä, että nyt olen ollut sisällä kotona kolme päivää putkeen. Juurikaan mitään en ole tehnyt, ruuan lämmittänyt, tavaroita vähän siirrellyt, istunut/maannut, ollut/miettinyt, nettiä/teeveetä. Nyt rauhoittava nassuun ja nukkuman. Ja huomenna tahdon ulos!!!

    • insan1ty

      Samaa paskaa päivästä toiseen..Nukun puolet päivästä, käyn kaupassa, somessa pyörin paljon, pelaan tietokoneella, katon sarjoja, luen kirjaa, masturboin ja fantasioin tyttöystävästä.. Ainii kerran viikossa jos psykologilla käyn..

    • Anonyymi

      Sängyllä makaamista ja ahdistusta kun elämä luisuu ohi ja ei voi lapsille tarjota rahattomana mitään kivaa.

      • Anonyymi

        Mulla menee 12 tuntia /vrk nukkuessa, sitten loppuaika on makoilua ja syömistä ja töllön tuijotusta ja netissä surffaamista.

        Rahattomana on joutunut downshiftaamaan aika rankasti, mutta kun ei tee mitään ja kaikki kalusto on loppunkäytettyä, ilmaiseksi saatua niin ei niihin rahaa mene.

        Suihkussa tulee käytyä kerran viikossa ja kaupassa 10 päivän välein. Naapureita jos näkee pihalla kun vien roskapussit kauppaan mennessä, kierrän toiselta puolelta pihaa ja tuijottelen vaan maahan.

        Ketään en tapaa koskaan, ei ole kavereita, sukulaiset ei pidä yhteyttä, eikä olisi kellekkään mitään sanottavaakaan. En käy töissä, tulot on nolla, säästöillä mennään. Kun ne on loppu, taitaa olla elämäkin loppu, en oikein usko että pystyisin elämään ilman asuntoa ja ilman rahaa.

        Jokainen päivä on samanlainen ja mitä enemmän saa nukuttua niin sen paremmalta tuntuu, unissa sentään joskus on asiat kunnossa.

        Sen verran onnistun ihmisiä hämäämään asiassa, että ulkoisesti ei minusta pysty näkemään tilaani, käyn kahden kuukauden välein parturissa ja tilaan pari kertaa vuodessa ihan trendivaatteita -70% alennusmyynnistä. Parisataa menee vuodessa vaatteisiin.

        Vuosibudjetti on 5000 euron paikkaille, siitä menee asumiseen 1500, syömiseen 1500 ja 2000 euroa menee vaatteisiin, lääkkeisiin, olueen, kotivakuutus, parturi, hygieniatuotteet, lotto, netti puhelin ym ym

        Voisihan tosta vielä vähän tinkiäkin epäoleellisia pois, olut ja lotto nyt ainakin, niihin menee parisataa vuodessa.Ja jos hakisi vaatteet kirpparilta ja jättäisi parturin pois niin kyllä tosta jonkun 500 euroa vielä saisi veks.

        Näitä suunnitellessa ja telkkaria kattellessa päivät menee. En minä kyllä elämältä tällästä odottanut.


      • Anonyymi

        Heitä ne kaivoon, niin ne ei kärsi enää.


    • Anonyymi

      Puukotan toimittajia. Nautin siitä suuresti.

      • Anonyymi

        Kun tietää milloin ne liikkuu niin se on tosi helppoa


    • Anonyymi

      Sinulla on krooninen tulehdus tila eli krooninen väsymys oire yhtymä,

      Joka tulee rokotteista joissa on käytetty eläviä tai hekennettujä eläimistä otettuja viruksia.

      Rehellisten virus tutkijoiden mukaan se eläimen virus injektoituna ihmisen ihoon tekee sen eläimen taudin sinuun. Näin huippututkijat ovat todenneet kymmenien vuosien tutkimuksissa.
      Big farma on maksanut 2 miljoonaa tuomarille, joka on lyönyt paperin eteen,
      Ja sanonut jos panet allekirjoituksen että peruutat kaikki 10 vuoden aikana ja Virologian laitoksen johtamisesi aikana tehdyt tutkimukset. Niin saat olla vapaa, etkä joudu vankilaan.
      Virologi sanoi: olen ylpeä että saan olla vangittuna totuuden puhumisesta
      Ja ei allekirjoittanut lahjotun tuomarin valmiiksi kirjoittamaa virologian laitoksen tutkimusten kumoamista.

      Tallanen huijari koululääketieteen liike laitos on.

      Pysy erossa big farman masennus ja muista pillereistä.
      Ja käytä virus vasta aine ruokaa, valkosipulia, piparjuurta (laskee tehokkaammin verenpaineen kuin big farman pillerit, joten pipari juuri ei käy lainkaan matala verenpaine ihmisille) tehokkain virus lääke on oliivin lehti ja greipin siemen öljy (Suomessa myytävä niin laihaa, koska big farma tiesi sen vahvan virustorjunta yrtit ja vaati lauontais kauppoja laimentamaan sen 99 % sesti vedellä, varmistaen että sen kauppa loppuu kokonaan kuten kävi, mutta Virosta saa tilaamalla 100 % greipin siemen öljyä. Mutta saattaa olla että big farma ei halua sinun paranevan, ja estää maahan tuonnin omaan käyttöön
      Koska jos paranet virus tulejduksesta. Paranet masennuskesta ja sitä big farma ei halua, koska se menettää kauppatavaransa eli sinut jonka se myy tai on jo myynyt masennus pilleri tehtaalle ja ellet tuota rahaa se pidättää sini takkien avulla kuin KGB ja väkisin ijektoi. Koska suomen n a t s I lain mukaan, kehosi ja vapautesi on big farman omaisuutta, eikä sinun.

      Tehokkain virus Asta aine lääke on niityhumala (brunella vulgaris latinaksi)
      Mutta sen lääkitsevä aine betuliini happo imeytyy vain yli 60 % viinaan
      Joten sitä ei voi suositella tuopin tuoksua rakastaville.
      Mutta on äärimmäisen tehokas.
      Vaatii 3 viikon liotuksen, 7 % pestyä, kuivattua, silputtua niittyhymalaa, jota kasvaa takapihallasi kosteissa paikoissa niityillä ja löytää heinän seasta vain kukinta aikana turkoosista kukasta.
      Niityhumala on lievästi alkaloidi eli emäksinen. Joten 2 korkillista enempää ei saa ottaa
      Lisätietoa saat: treatment of cancer with betulinic acid.
      Ja sieltä antivirus activity with brunella vulgaris.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe