Olen varattu nainen, joka käy vieraissa. Elän kulissiliitossa. Näitä tarinoita on täällä niin paljon, etten kirjoita tilanteesta sen enempää.
Minulla on ollut suhteita varattuihin samassa tilanteessa oleviin miehiin ja kaikki on toiminut useimmiten ihan tyylikkäästi aikuisessa hengessä.
Minulla on hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa olen paljon keskustellut yleensä elämästä ja kaikesta mahdollisesta. Nautin hänen seurastaan todella hänen sivistyksensä ja huumorinsa takia. Muutama kuukausi sitten hän yllätti minut täysin vaihtamalla genreä melko rankasta tosi super-romanttiseen hellyyteen. Olen ajatellut, etten ansaitse sellaista enkä välitä siitä. Hän sanoi olevansa varma, että juuri sitä tarvitsen. En tunnustanut. Sanoin vain, että nautin kyllä.
Totuus kuitenkin on, että kaipaan hellyyttä aivan kauheasti. Huomasin sen silloin. Minulla on nykyään suhde aivan toiseen mieheen, jonka kanssa toimii loistavasti. En kuitenkaan uskalla pyytää hellyyttä ollenkaan, koska ehkä hön ajattelisi minun ihastuneen tai takertuvan.
Kaipaan kommentteja miehiltä, jotka tällaisia suhteita harrastavat. Moni näitten tarinoitten kertojista kertoo kuitenkin hellyyttä ja paijausta kaipaavansa.
Itse hajoan tunteeseen jo siitä, että hänen kätensä kulkevat vartalollani. En uskalla itse pusutella häntä, keskityn vain seksiin.
Kirjoitan tähän ketjuun, koska näitä ehkä lukee eniten samassa tilanteessa olevia.
Häpeän hellydenkipeyttäni
11
211
Vastaukset
- jännäääää
Kirjoitit sitten haluttomuus-palstalle
Mielenkiintoista, että häpeät hellyydenkipeyttäsi, eikö hävetä olla pettäjä?!!! Isompi häpeän aihe se on.- umpiluu
Hyi, minkälainen nainen. Häpeä, olet todella paha ihminen.
- riitikko
En hyväksy moisia.Hellyttele miehesi kanssa tai eroa ja tee sinkkuna mitä lystäät.-
- eikuulumulle
Miksiköhän noita kutsutaan...
- tasaarvoako
No olen samassa tilanteessa. Kun tapasin muutama kuukausi sitten tämän miehen , hän sanoi toisella kerralla, että tykkää siitä et pitää muut enkin hyvänä eikä vaan seksiä. No olen sitten uskaltanut niin tehdä kun makaamme seksin jälkeen silttelen ja suukotan häntä. Nyt vaan olen havahtunut huomaamaan ettei hän paljon koske mua. En tiedä mitä pitäs ajatella.
- terveidinheiskanen
Mitä tunteitaan häpeämään. Se että on uskoton on sun on asiasi ja seuraamukset on itse kestettävä. En tiedä miltä tuntuisi olla uskoton, vain yksi saisi mut hairahtumaan, mutta sekin on mahdotonta. Joten tulen luultavasti olemaan uskollinen hamaan kuolemaani saakka.
- Helliminenkuuluukaikille
Turha hävetä hellyydenkipeyttä. Ei se ole mikään naisten yksinoikeus. Olen mies ja haen ihan samaa vierailta naisilta. Siis ensisijaisesti hellyyttä ja se seksi tulee sitten hellyyden kaverina..
- SAINJO
MINÄ SAIN JO!
Miehenä kaipaan lemmiskellä usein ja kauan.
Lady haluaa pikapanon ja se on ohi ilman esileikkejä ja jälkilöylyjä...hmmm
Nyt olen vapaa tutustumaan. - mitämieltämuut
Luovu kulissiliitosta. Tarvitset parisuhteen jossa on villiä seksiä sekä sitä hellittelyä. On vähän vaikea saada salasuhteessa hellyyttä kun mielestäni siihen liittyy aina ne suuret tunteet. Ja suurien tunteiden kanssa yhdessä ei käy päinsä pelkkä seksisuhde joka sisältää hellittelyä, koska jompikumpi tahtoo sitten kuitenkin loppu lopuksi enemmän.
Joku mies jo vastasikin että kaipaa hellyyttä salasuhteessa, mutta miten ihmeessä pidätte sitten ne tunteet kurissa? Mä ainakin koin tunteiden vaan kasvavan enemmän, mitä enemmän olin viattomasti tekemisissä (suudelmat, omien arjen asioiden jakaminen, keskustelu) vs. syntisenä sänkypuuhissa salasuhdemieheen. - kipeyttä
Nuo tunteet tullee aina mukaan ajanmittaan jos on löytänyt hyvän vakin. Asia pitää ottaa huomioon. Pitää varautua jo alunalkaen, että näin käy aina hyvän kanssa.
Kulissiliitto on sitten ihan toinen asia, eikä vaikuttane em kokemuksiin. - tarviitapua
Mene terapiaan tai eroa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356