Häpeän hellydenkipeyttäni

Pusuja_vailla

Olen varattu nainen, joka käy vieraissa. Elän kulissiliitossa. Näitä tarinoita on täällä niin paljon, etten kirjoita tilanteesta sen enempää.

Minulla on ollut suhteita varattuihin samassa tilanteessa oleviin miehiin ja kaikki on toiminut useimmiten ihan tyylikkäästi aikuisessa hengessä.

Minulla on hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa olen paljon keskustellut yleensä elämästä ja kaikesta mahdollisesta. Nautin hänen seurastaan todella hänen sivistyksensä ja huumorinsa takia. Muutama kuukausi sitten hän yllätti minut täysin vaihtamalla genreä melko rankasta tosi super-romanttiseen hellyyteen. Olen ajatellut, etten ansaitse sellaista enkä välitä siitä. Hän sanoi olevansa varma, että juuri sitä tarvitsen. En tunnustanut. Sanoin vain, että nautin kyllä.

Totuus kuitenkin on, että kaipaan hellyyttä aivan kauheasti. Huomasin sen silloin. Minulla on nykyään suhde aivan toiseen mieheen, jonka kanssa toimii loistavasti. En kuitenkaan uskalla pyytää hellyyttä ollenkaan, koska ehkä hön ajattelisi minun ihastuneen tai takertuvan.

Kaipaan kommentteja miehiltä, jotka tällaisia suhteita harrastavat. Moni näitten tarinoitten kertojista kertoo kuitenkin hellyyttä ja paijausta kaipaavansa.

Itse hajoan tunteeseen jo siitä, että hänen kätensä kulkevat vartalollani. En uskalla itse pusutella häntä, keskityn vain seksiin.

Kirjoitan tähän ketjuun, koska näitä ehkä lukee eniten samassa tilanteessa olevia.

11

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännäääää

      Kirjoitit sitten haluttomuus-palstalle

      Mielenkiintoista, että häpeät hellyydenkipeyttäsi, eikö hävetä olla pettäjä?!!! Isompi häpeän aihe se on.

      • umpiluu

        Hyi, minkälainen nainen. Häpeä, olet todella paha ihminen.


    • riitikko

      En hyväksy moisia.Hellyttele miehesi kanssa tai eroa ja tee sinkkuna mitä lystäät.-

    • eikuulumulle

      Miksiköhän noita kutsutaan...

      • tasaarvoako

        No olen samassa tilanteessa. Kun tapasin muutama kuukausi sitten tämän miehen , hän sanoi toisella kerralla, että tykkää siitä et pitää muut enkin hyvänä eikä vaan seksiä. No olen sitten uskaltanut niin tehdä kun makaamme seksin jälkeen silttelen ja suukotan häntä. Nyt vaan olen havahtunut huomaamaan ettei hän paljon koske mua. En tiedä mitä pitäs ajatella.


    • terveidinheiskanen

      Mitä tunteitaan häpeämään. Se että on uskoton on sun on asiasi ja seuraamukset on itse kestettävä. En tiedä miltä tuntuisi olla uskoton, vain yksi saisi mut hairahtumaan, mutta sekin on mahdotonta. Joten tulen luultavasti olemaan uskollinen hamaan kuolemaani saakka.

    • Helliminenkuuluukaikille

      Turha hävetä hellyydenkipeyttä. Ei se ole mikään naisten yksinoikeus. Olen mies ja haen ihan samaa vierailta naisilta. Siis ensisijaisesti hellyyttä ja se seksi tulee sitten hellyyden kaverina..

    • SAINJO

      MINÄ SAIN JO!
      Miehenä kaipaan lemmiskellä usein ja kauan.
      Lady haluaa pikapanon ja se on ohi ilman esileikkejä ja jälkilöylyjä...hmmm
      Nyt olen vapaa tutustumaan.

    • mitämieltämuut

      Luovu kulissiliitosta. Tarvitset parisuhteen jossa on villiä seksiä sekä sitä hellittelyä. On vähän vaikea saada salasuhteessa hellyyttä kun mielestäni siihen liittyy aina ne suuret tunteet. Ja suurien tunteiden kanssa yhdessä ei käy päinsä pelkkä seksisuhde joka sisältää hellittelyä, koska jompikumpi tahtoo sitten kuitenkin loppu lopuksi enemmän.

      Joku mies jo vastasikin että kaipaa hellyyttä salasuhteessa, mutta miten ihmeessä pidätte sitten ne tunteet kurissa? Mä ainakin koin tunteiden vaan kasvavan enemmän, mitä enemmän olin viattomasti tekemisissä (suudelmat, omien arjen asioiden jakaminen, keskustelu) vs. syntisenä sänkypuuhissa salasuhdemieheen.

    • kipeyttä

      Nuo tunteet tullee aina mukaan ajanmittaan jos on löytänyt hyvän vakin. Asia pitää ottaa huomioon. Pitää varautua jo alunalkaen, että näin käy aina hyvän kanssa.
      Kulissiliitto on sitten ihan toinen asia, eikä vaikuttane em kokemuksiin.

    • tarviitapua

      Mene terapiaan tai eroa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe