Welhon modeemi ?

Wellu

Toimiiko tuo Welho muulla modeemilla kuin sillä HTV:ltä saatavalla ?

1

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäpä

Ote Welhon kotisivuilta www.welho.fi:

_______

HTV:n kaapeliverkossa toimivat modeemit

EuroDOCSIS-kaapelimodeemit

Welhon EuroDOCSIS-standardin mukaiset osto- ja vuokramodeemit

Welho mini, 300, 525, 1M ja Welho 3M -liittymissä käytetään kaikissa samoja EuroDOCSIS 1.1 -standardin mukaisia, sertifioituja kaapelimodeemeja.

Muut Eurodocsis-sertifioidut modeemit

Welhon mini-, 300,- 525-, 1M ja 3M -liittymiä voi käyttää myös muilla kuin HTV:n vuokraamilla tai myymillä EuroDOCSIS 1.1 -kaapelimodeemeilla. Kaapelimodeemin on kuitenkin oltava EuroDOCSIS 1.1 -sertifioitu toimiakseen luotettavasti kaapeliverkossa. Kaikki virheellisesti kaapeliverkossa toimivat Eurodocsis-sertifioimattomat kaapelimodeemit suljetaan verkosta tarkistusajojen yhteydessä.

Muita kuin HTV:n myymiä modeemeja voidaan ottaa verkkoon toistaiseksi ainoastaan Welho-myymälässä. Kaapelimodeemimallin sertifiointi voidaan parhaiten todentaa Welho-myymälässä, joten kaapelimodeemi on tuotava fyysisesti paikalle aktivointia varten (Huom! Muita kuin HTV:n myymiä modeemeja käsitellään ainoastaan Welho-myymälässä, ei Stockmannilla).
      Yleensä kaikissa sertifioiduissa kaapelimodeemeissa löytyvät merkki- ja mallimerkinnät takapaneelista tai pohjasta. Kaapelimodeemista on myös löydyttävä HFC MAC ID eli numerosarja, jota ilman kaapelimodeemi ei toimi.

Huom!
      Ei riitä, että valmistaja väittää kaapelimodeeminsa olevan EuroDOCSIS 1.1 -yhteensopiva. Sertifiointi on ainut varma tapa todentaa yhteensopivuus, ja se on myös edellytys verkkoon hyväksymiselle. Listan ulkopuolisia kaapelimodeemeja ei näin ollen kannata hankkia. Oheisen linkin takaa löytyy lista EuroDOCSIS 1.1 -sertifioiduista kaapelimodeemeista: http://www.tcomlabs.com/Euro-DOCSIS/Documents/certified_qualifiedproducts.pdf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4286
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4130
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3542
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3113
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2782
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2324
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      15
      1427
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1272
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1046
    Aihe