Juristi paras

Tepari77

Itse olen aina käyttänyt puolituttuja juristeja, joilla kosketusta sekä tähän että sopimusmaailmaan. Välittäjien tekemät sopimukset ovat hirveää schaissea!

5

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, kiinteistönvälittäjän pääasiallinen tehtävä on maksimoida sinulle tuleva rahamäärä. Siinä asiassa juristista ei ole mitään hyötyä.

Jos taas mietitään asiaa kauppakirjojen laadinnan kautta, niin sinun puolituttu juristisi ei osaa kirjoittaa yhtään järkevää riviä. Juristit kun sattuvat erikoistumaan johonkin erityisalueeseen, "yleisjuristit" ovat maallikkoakin osaamattomia kaikilla lain osa-alueilla. Tietenkin asunto- ja kiinteistökauppaan erikoistunut juristi osaa ne laatia, jopa välittäjää paremmin, mutta se maksaa helposti satoja euroja per hänen tekemä työtunti.

Mutta sinun mielestäsi asunto kannattaa ensin myydä alihintaan, ja sen jälkeen maksaa kauppakirjanteosta maltaita??

• pelle_mikä_pelle

Tää jätkä on ihan pelle ja huijari. Ei uskalla esiintyä omalla nimellään. Sais varmaan sen jälkeen fudut sieltä missä toimii.

• XXXhousing
        pelle_mikä_pelle kirjoitti:

Tää jätkä on ihan pelle ja huijari. Ei uskalla esiintyä omalla nimellään. Sais varmaan sen jälkeen fudut sieltä missä toimii.

Kolmen kirjaimen uusmaalainen firma, jonka eka kirjain vois olla vaikka J?

• Kotiin

Kiinteistövälittäjät eivät pyri maksimoimaan asunnosta saatavaa hintaa. Kiinteistövälittäjät haluavat myydä halvalla, että kaupat tulee nopeasti ilman vaivannäköä. Siinä ei myyjän etu ole mielessä.

• Sijoittaja

Niin, no. Itse olen aina myynyt ilman välittäjää Suomessa ja käyttänyt välittäjiä ulkomailla.. Ostaminen on kiinni myyjästä, joten olen ostanut sekä välittäjiltä että myös asianajajilta.

Asianajajalta ostaminen oli tosi hyvä kauppa. Riitainen perikunta oli ärsyttänyt asianajajansa niin, että minä ostin selkeään alihintaan ennen ensimmäsitä virallista näyttöä. Aikaa päätöksentekoon annettiin tosin vain 2 minuuttia. Taisi tulla minuutin palkaksi noin 100.000 €/min. Triplasin sijoitukseni kahdessa vuodessa - ei paha.

Pahin kiinteistösotku, jota olen oikeudessa setvinyt, oli sellainen, jossa oli peräti kaksi asunnonvälittäjää ja eri yhtiöistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7463
    2. 83
      5092
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4889
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4288
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3068
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2709
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      43
      2632
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2267
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      11
      2243
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1860
    Aihe