Itse olen aina käyttänyt puolituttuja juristeja, joilla kosketusta sekä tähän että sopimusmaailmaan. Välittäjien tekemät sopimukset ovat hirveää schaissea!
Juristi paras
5
67
Vastaukset
No, kiinteistönvälittäjän pääasiallinen tehtävä on maksimoida sinulle tuleva rahamäärä. Siinä asiassa juristista ei ole mitään hyötyä.
Jos taas mietitään asiaa kauppakirjojen laadinnan kautta, niin sinun puolituttu juristisi ei osaa kirjoittaa yhtään järkevää riviä. Juristit kun sattuvat erikoistumaan johonkin erityisalueeseen, "yleisjuristit" ovat maallikkoakin osaamattomia kaikilla lain osa-alueilla. Tietenkin asunto- ja kiinteistökauppaan erikoistunut juristi osaa ne laatia, jopa välittäjää paremmin, mutta se maksaa helposti satoja euroja per hänen tekemä työtunti.
Mutta sinun mielestäsi asunto kannattaa ensin myydä alihintaan, ja sen jälkeen maksaa kauppakirjanteosta maltaita??- pelle_mikä_pelle
Tää jätkä on ihan pelle ja huijari. Ei uskalla esiintyä omalla nimellään. Sais varmaan sen jälkeen fudut sieltä missä toimii.
- XXXhousing
pelle_mikä_pelle kirjoitti:
Tää jätkä on ihan pelle ja huijari. Ei uskalla esiintyä omalla nimellään. Sais varmaan sen jälkeen fudut sieltä missä toimii.
Kolmen kirjaimen uusmaalainen firma, jonka eka kirjain vois olla vaikka J?
- Kotiin
Kiinteistövälittäjät eivät pyri maksimoimaan asunnosta saatavaa hintaa. Kiinteistövälittäjät haluavat myydä halvalla, että kaupat tulee nopeasti ilman vaivannäköä. Siinä ei myyjän etu ole mielessä.
- Sijoittaja
Niin, no. Itse olen aina myynyt ilman välittäjää Suomessa ja käyttänyt välittäjiä ulkomailla.. Ostaminen on kiinni myyjästä, joten olen ostanut sekä välittäjiltä että myös asianajajilta.
Asianajajalta ostaminen oli tosi hyvä kauppa. Riitainen perikunta oli ärsyttänyt asianajajansa niin, että minä ostin selkeään alihintaan ennen ensimmäsitä virallista näyttöä. Aikaa päätöksentekoon annettiin tosin vain 2 minuuttia. Taisi tulla minuutin palkaksi noin 100.000 €/min. Triplasin sijoitukseni kahdessa vuodessa - ei paha.
Pahin kiinteistösotku, jota olen oikeudessa setvinyt, oli sellainen, jossa oli peräti kaksi asunnonvälittäjää ja eri yhtiöistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838