tulin uskoon

tulinuskoon

Ennen elämäni oli täyttä helvettiä masensi ja käytin alkoholia lähes päivittäin. Kunnes löysin jeesuksen ja nykyään ei masenna enää yhtään. Ei elämä vieläkään täydellistä mutta tiedän että tämä on vain hetkellistä ja taivaassa on hyvä olla. Antakaa sydämmenne jeesukselle niin ei ole mitään hätää. Jeesus on tie totuus ja elämä.

13

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus-on-hyvä

      kaveri jos ei ole muita, eiköstä vaan ?

    • dig_for_fire

      Lucifer on vielä parempi.

      • Kerro-

        kokemuksistasi, jookosta ?


    • hyvä_näin

      parempi, että olet löytänyt Jeesuksen kuin psykiatrin. Jeesuksella on tapana olla armollisempi.

      • EikäJeesusSyötä

        ssri-myrkkyjä, siinäkin mielessä parempi.


    • onnittelen

      Hienoa, että löysit sen tärkeimmän asian uskon ja päämäärän. Nyt sinulla on olemassaolollesi selvä tarkoitus. Kyllä monen masennus väistyisi tai ainakin helpottuisi, jos löytäisivät uskon.

      • Latvainvalidi

        Älä lässytä. et tiedä vakavasta masennukseta mitään. MInunkin tuttavapiirissä on masentuneita uskiksista eiävätkä ole Jeesuksen avullla parantuneet ja ovat ihan yhtä huonossa kunnossa kuin ennenkin..

        Jesse on usein tarpeen huumeidenkäyttäjille ja alkkiksille, kun tarvitaana seuraava" huume" edellisen tilalle.


    • "masensi"

      • riippuusyystä

        Tunnen masentuneita uskovaisia, jopa sen vuoksi eläkkeelle joutuneita. Jos masennuksen syynä on elämäntarkoituksettomuus, niin silloin uskoontulo antaa uuden pohjan elämälle. Jos taustalla on esim, aineenvaihdunnallinen syy, niin uskoontulo ei sairautta poista, mutta voi antaa voiman elää ongelman kanssa.


      • riippuusyystä kirjoitti:

        Tunnen masentuneita uskovaisia, jopa sen vuoksi eläkkeelle joutuneita. Jos masennuksen syynä on elämäntarkoituksettomuus, niin silloin uskoontulo antaa uuden pohjan elämälle. Jos taustalla on esim, aineenvaihdunnallinen syy, niin uskoontulo ei sairautta poista, mutta voi antaa voiman elää ongelman kanssa.

        Voihan se tietty olla noinkin, jos vain pystyy kokemaan uskonnon jollain tapaa muuten merkityksellisenä, kuin että saa hyväksyntää, kun käy kokouksissa.


    • nimimerkkinimimerkki

      Täällä yks masentunu ja vissiin pahasti traumatisoitunu (siinä määrin siis, että oireet haittaa jokapäiväses elämäs). Usko ei oo mua parantanu, kun aikoinaan löysin sen uudestaan, mut se on mulle tukipilari ja toivo paremmasta. Ja luulen, että se oikeesti on estäny mua yrittämästä ihan "kunnolla" itsemurhaa, kun jos ei lasketa tollasia satunnaisia "voisin kuolla tähän, katottaan miten käy, en ainakaan yrittäny tietosesti" -kokeiluja. Nämä tapahtuu tietyissä tilanteissa joskus, kun tietty "osa" ja tietyt muistot ja identiteetit on mussa esillä, joten en tollasii joka päivä harrastele :p Anyway, mulle on tärkeintä Jumalani ehdoton rakkaus mua kohtaan ja hyväksyntä hänen taholtaan.

    • positivisti

      Hyvä jos Jeesus auttaa.
      Jumala voi olla olemassa, vaikka nykyinen luonnontiede ei todistakaan niin.
      Myös minulta saat ehdottoman arvostuksen ihmisyytesi takia.

    • Eräs123

      Upeaa! Minäkin sain avun pelkotiloihini ja masennukseen ja pystyin lopettamaan lääkkeet löydettyäni uskon ja Jeesuksen. Rukoilin paljon ja niihin vastattiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      227
      4847
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3084
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2802
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2249
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2067
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1697
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1655
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1608
    9. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      46
      1600
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    Aihe