Mikä oikein olen?

Keijo-Liisa

Minä olen zekazikiö. En ole nainen. En ole mies. Olen sekä mies että nainen. Minulla on sekä penis että vagina. Vartaloni on naisellisen miehekäs. Tai miehekkään naisellinen. Kasvoni on kuin kauniin miehen, tai komean naisen. Kun olen miehen kanssa, tunnen olevani homo. Kun olen naisen kanssa, tunnen olevani lesbo. Olen hukassa. Auttakaa.

12

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun pitää tulla meille kolmanneksi. Sillai tuntuu sit normaalilta, kun on parillinen määrä värkkejä ;)

    • Jos oot tosissasi ja haluat juttuseuraa, niin olen kovinkin kiinnostunut tapaamaan sinua. Asun Espoossa ja pystyn järjestämään aikaa tapaamiselle vaikka päiväsaikaan. Miten sinuun saa yhteyden?

    • werwereyre

      heitäppä kuva alapäästä voit laittaa sen ajaa com kautta nin katsotaan mistä se kana kusee

    • Zenathon

      Genderfluid tai Gender Queer. On olemassa paljon AP:n kaltaisia ihmisiä (oli tämä aloitus vitsi tai ei). Joinakin päivinä voi tuntea itsensä enemmän mieheksi, joinakin naiseksi ja ulkonäköään voi muuttaa sen mukaan miltä tuntuu, vaikka sitten päivittäin. Se että sinulla sitten myöskin on molemmat sukupuolielimet on vähän harvinaisempi juttu, mutta tapahtuuhan tuotakin. Tosin jos näin on ollut jo syntymästä saakka ja sen takia koet, että sukupuolesi ja minuutesi on hukassa, ehkä sinun kannattaisi jutella seksuaaliterapeutille tai näihin asioihin perehtyneen psykologin tai psykiatrin kanssa, että löydät oman minuutesi. Sitten kun olet sinut itsesi kanssa on hyvä tehdä päätös haluatko poistaa jommat kummat sukupuolielimet ja elää lopun elämääsi jossain tietyssä sukupuoliroolissa ja suuntautumisessa.

    • Turkuwood11
    • peepingtommi

      Olet oma hieno yksilösi, ihminen juuri sellaisena kuin olet. Suosittelen miettimään mihin suuntaan tunnet vetoa ja tutustumaan itseesi ja sielunmaisemaasi. Sillä ratkeaa mikä ja kuka olet. Joka tapauksesa, olet hieno oma itsesi.

    • pallitlöytyy

      ei jumalauta putosin :DD

    • hierova

      otappa asia rikkautena. moni haluaisi olla samassa tilanteessa, mutta siihen vain harvat pystyvät. nauti elämästä ja itsestäsi!!!!

    • himojensauhrina

      Itsekkin olen Ap:n kaltainen ihminen, sairastan paranoidista skitsofreniaa.

      outoa minussa, on kyllä se, että takapuoleni rintani ovat naiselliset, muttataas välillä olen äksy uros????!

    • Sä taiat olla intersukupuolinen eli siis ihminen, jolle jostain syytä on kohdussa sikiönä alkanu kehittyy sekä miehen että naisen sukupuolielimiä. Joskus toiset on vaan sisäisiä eli et muuten on ulospäin mies, mut saattaa olla esim. jonkunlaiset munasarjat tai surkastunu kohtu tai ulospäin nainen ja sisäiset kivekset. Tai sit niin kuin kirjotuksen perusteella sulla, et ulkoiset elimet muistuttaa sekä miehen että naisen sukupuolielimiä. Riippuu ihan susta kummaks sää tunnet enemmän ittes, mieheks vai naiseks ja kumpana haluut elää vai haluutko määritellä itteestä kummakskaan. Monet intersukupuoliset kasvatetaan jo lapsesta lähtien joko mieheksi tai naiseksi ja sukupuolielimetkin leikataan jommankumman sukupuolen mukaisiksi. Onko se sitten hyvä vai huono, en osaa sanoa. Kerran tuli dokumentti tästä aiheesta ja siinä haastateltiin joitakin intersukupuolisia ihmisiä. Toisaalta jokainen on omanlaisensa yksilö ja olisi tylsää, jos kaikki olis vaan saman tiiliskiven muotoisia.

    • Ainakin olet ihminen

    • Anonyymi

      Hermafrodiitti .-

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe