Mikä oikein olen?

Keijo-Liisa

Minä olen zekazikiö. En ole nainen. En ole mies. Olen sekä mies että nainen. Minulla on sekä penis että vagina. Vartaloni on naisellisen miehekäs. Tai miehekkään naisellinen. Kasvoni on kuin kauniin miehen, tai komean naisen. Kun olen miehen kanssa, tunnen olevani homo. Kun olen naisen kanssa, tunnen olevani lesbo. Olen hukassa. Auttakaa.

12

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun pitää tulla meille kolmanneksi. Sillai tuntuu sit normaalilta, kun on parillinen määrä värkkejä ;)

• Jos oot tosissasi ja haluat juttuseuraa, niin olen kovinkin kiinnostunut tapaamaan sinua. Asun Espoossa ja pystyn järjestämään aikaa tapaamiselle vaikka päiväsaikaan. Miten sinuun saa yhteyden?

• werwereyre

heitäppä kuva alapäästä voit laittaa sen ajaa com kautta nin katsotaan mistä se kana kusee

• Zenathon

Genderfluid tai Gender Queer. On olemassa paljon AP:n kaltaisia ihmisiä (oli tämä aloitus vitsi tai ei). Joinakin päivinä voi tuntea itsensä enemmän mieheksi, joinakin naiseksi ja ulkonäköään voi muuttaa sen mukaan miltä tuntuu, vaikka sitten päivittäin. Se että sinulla sitten myöskin on molemmat sukupuolielimet on vähän harvinaisempi juttu, mutta tapahtuuhan tuotakin. Tosin jos näin on ollut jo syntymästä saakka ja sen takia koet, että sukupuolesi ja minuutesi on hukassa, ehkä sinun kannattaisi jutella seksuaaliterapeutille tai näihin asioihin perehtyneen psykologin tai psykiatrin kanssa, että löydät oman minuutesi. Sitten kun olet sinut itsesi kanssa on hyvä tehdä päätös haluatko poistaa jommat kummat sukupuolielimet ja elää lopun elämääsi jossain tietyssä sukupuoliroolissa ja suuntautumisessa.

• Turkuwood11
    • peepingtommi

Olet oma hieno yksilösi, ihminen juuri sellaisena kuin olet. Suosittelen miettimään mihin suuntaan tunnet vetoa ja tutustumaan itseesi ja sielunmaisemaasi. Sillä ratkeaa mikä ja kuka olet. Joka tapauksesa, olet hieno oma itsesi.

• pallitlöytyy

ei jumalauta putosin :DD

• hierova

otappa asia rikkautena. moni haluaisi olla samassa tilanteessa, mutta siihen vain harvat pystyvät. nauti elämästä ja itsestäsi!!!!

• himojensauhrina

Itsekkin olen Ap:n kaltainen ihminen, sairastan paranoidista skitsofreniaa.

outoa minussa, on kyllä se, että takapuoleni rintani ovat naiselliset, muttataas välillä olen äksy uros????!

• Sä taiat olla intersukupuolinen eli siis ihminen, jolle jostain syytä on kohdussa sikiönä alkanu kehittyy sekä miehen että naisen sukupuolielimiä. Joskus toiset on vaan sisäisiä eli et muuten on ulospäin mies, mut saattaa olla esim. jonkunlaiset munasarjat tai surkastunu kohtu tai ulospäin nainen ja sisäiset kivekset. Tai sit niin kuin kirjotuksen perusteella sulla, et ulkoiset elimet muistuttaa sekä miehen että naisen sukupuolielimiä. Riippuu ihan susta kummaks sää tunnet enemmän ittes, mieheks vai naiseks ja kumpana haluut elää vai haluutko määritellä itteestä kummakskaan. Monet intersukupuoliset kasvatetaan jo lapsesta lähtien joko mieheksi tai naiseksi ja sukupuolielimetkin leikataan jommankumman sukupuolen mukaisiksi. Onko se sitten hyvä vai huono, en osaa sanoa. Kerran tuli dokumentti tästä aiheesta ja siinä haastateltiin joitakin intersukupuolisia ihmisiä. Toisaalta jokainen on omanlaisensa yksilö ja olisi tylsää, jos kaikki olis vaan saman tiiliskiven muotoisia.

• Ainakin olet ihminen

• Anonyymi

Hermafrodiitti .-

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe