325i problem

kendall

nyt talven riennoissa esiintyi semmoinen ongelma 325i vermeessä että se sylki öljyt kenttään, bmw tyyppivika on monen mielestä ne katkenneet männänrenkaat mutta voiko 130 tonnia ajetusta myllystä olla renkaat poikki?

alkutalvesta se se väläytti öljyvaloa ja nyt sitten kyläkisailun jälkeen kaikki öljyt olivat tallin lattialla ja se puputti savuten.
paljoko maksaa paremmat esim.saabin/audin männät ja pitääkö porauttaa jos pystyy?

7

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekaanikko55

no joo....tiedätkö että 325 on aika yliherkkä kierroksille? vanhanaikainen koneisto ei kestä jenkaa kuten nykyvehkeet, etenkin japsit osaa tekniikan joka kestää...se siitä mainonnasta ja asiaan: bmw:ssä on tyyppivikana heikot öljyrenkaat jotka ei kestä kierroksia etenkään kylmänä vaan katkeavat ja sitten se onkin tuhoon tuomittu, öljynmerkki ei auta asiaan yhtikääs vaikka moni luulisi.
      katso audin katalogista männät myllyysi, ne nimittäin kestävät ja on eri materiaalista kuin bmw ns.uusiorenkaat.
      tai varmempi homma olisi jos hankkisit sinne audin moottorin:D

• ounounou

ei oo kovin kestävii noi piimerin koneet jos jokatoisest satatonnia ajetust piimerist koneet sökönä

• toyota-man-aitooikee

Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.

• Audipower

Voi voi kallista remontti joutuu väsäämään baijerin pommiin, pitää olla läjä erikois kaluja pakissa!

• hurjastelturaitilla

Puputti savuten ja possahti, ettei olis vanoksen öljyletku puhjennu!

• aaa123

Bersreikäsi puputtaa kauhusta kun kuulet hinta-arvion korjaukselle !

• hoh

Bemaristipojilla puputtaa aina kortteliralleissa vanokset ja anukset,usein yhtä aikaa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe