nyt talven riennoissa esiintyi semmoinen ongelma 325i vermeessä että se sylki öljyt kenttään, bmw tyyppivika on monen mielestä ne katkenneet männänrenkaat mutta voiko 130 tonnia ajetusta myllystä olla renkaat poikki?
alkutalvesta se se väläytti öljyvaloa ja nyt sitten kyläkisailun jälkeen kaikki öljyt olivat tallin lattialla ja se puputti savuten.
paljoko maksaa paremmat esim.saabin/audin männät ja pitääkö porauttaa jos pystyy?
325i problem
7
72
Vastaukset
- mekaanikko55
no joo....tiedätkö että 325 on aika yliherkkä kierroksille? vanhanaikainen koneisto ei kestä jenkaa kuten nykyvehkeet, etenkin japsit osaa tekniikan joka kestää...se siitä mainonnasta ja asiaan: bmw:ssä on tyyppivikana heikot öljyrenkaat jotka ei kestä kierroksia etenkään kylmänä vaan katkeavat ja sitten se onkin tuhoon tuomittu, öljynmerkki ei auta asiaan yhtikääs vaikka moni luulisi.
katso audin katalogista männät myllyysi, ne nimittäin kestävät ja on eri materiaalista kuin bmw ns.uusiorenkaat.
tai varmempi homma olisi jos hankkisit sinne audin moottorin:D - ounounou
ei oo kovin kestävii noi piimerin koneet jos jokatoisest satatonnia ajetust piimerist koneet sökönä
- toyota-man-aitooikee
Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.
- Audipower
Voi voi kallista remontti joutuu väsäämään baijerin pommiin, pitää olla läjä erikois kaluja pakissa!
- hurjastelturaitilla
Puputti savuten ja possahti, ettei olis vanoksen öljyletku puhjennu!
- aaa123
Bersreikäsi puputtaa kauhusta kun kuulet hinta-arvion korjaukselle !
- hoh
Bemaristipojilla puputtaa aina kortteliralleissa vanokset ja anukset,usein yhtä aikaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25014371Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483857PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283732Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661539En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O201486Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3701484Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81071Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45948En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔103819