kävin ottamassa vikakoodin volvo v70 2003 ja antoi tälläisen,4405 pakok.takaisinkierrätyksen säätöpiiri säätöpoikkeama negatiivinen, mihin tämä vaikuttaa vai vaikuttaako mihinkään, ja missä se vika oikeesti on :)
vikakoodia
11
136
Vastaukset
- VolvoKorjaa
Et sitten kysynyt samalla kun koodi luettiin, vai kävitkö pärnäsellä ja tuli ikään kuin turha käynti?
- markkukoko
empä hokannu kysässä joo ei ollut turhakäynti ku oli muuki häikkä joka löytyi :)
- volvohuolto
Tuo autosi meille, niin laitetaan se kuntoon
- markkukoko
ei tartte tuoda mihinkää valohoitoon :) ja maksaaa tyhjästä kallista hintaa :)
- ollakkoTyhmä
Merkkiliike laittaa autosi varmimmin kuntoon ja tulee usein halvemmaksi kuin vikoja arpovien Pärnäsien yritykset.
- markkukoko
jos joku joka rahastaa niin se on justiinsa merkkiliike ainakin täällä pohjoisessa pitää olla melkoinne vika että seisin täällä tuonne wetterille korjattavaksi on siksi kovat hinnat niillä
- viherlandiat
Venttilis vain paskoo täynnä, putsaus ja volga kukkuu taas, paska ilmaa kierrätetään poltettavaksi, saaste direktiivit on koventuneet myös ruottalaisissa kipoissa!
- markkukoko
ja mssähä venttiilissä on :)
- seuraasitä
No siinä pakokaasun kierrätys putkessa on sähköllä toimiva antura!
- markkukoko
missä kohtaa tää antura sijaisee en ole mkiään mekaanikko :) mutta osaan kyllä korjata jos paika n tiedän :)
- kolpöåä
Ei antura, vaan egr-venttiili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662