ite näin joskus
PAS-2
ELI PASKAKSI
hauska juttu!!
Hauskin näkemäsi rekkari ?
23
5406
Vastaukset
- noh
Noh, olin kaverin kanssa liikenne autolla liikkeellä. Juutuimme liikennevaloihin. Kaverini hokasee, että edessä olevan auton rekkari olikin UFO ja tämän hän myös mainitsikin. Heti kun kaverini oli tämän sanonut saapui valoihin toiselle kaistalle auto jonka rekkari oli EIO... arvaappas pääskö nauru.
- olla
PÖP-1
- yritys
mut Ö:tä ei käytetä kilvissä.
- Damipelle
yritys kirjoitti:
Kyllä muuten käytetään! Olen itse nähnyt pari kertaa tuon samaisen rekkarin ja se on aikoinaan valittu kuukauden kilveksi GTI-lehdessä.
- onpas
yritys kirjoitti:
Fod Fiesta Sport 1.6
http://www.kilvet.com/galleria.cgi?kilpi=P - ja sano...
yritys kirjoitti:
Mitä näät tässä: http://www.kilvet.com/galleria.cgi?kilpi=P
jotain voi löytyä jos katot viidenneks viimesen kuvan jos oikein tarkkaan katot!juntti...
- Merkkiuskollinen
Kaunis nainen ajeli vastaan muutama vuosi sitten Audi TT:llä jonka rekisteri oli : OLI-0
Se sopi siihen kuin nenä päähän!- Jone
Meilläpäin pörrää 2-paikkanen Mersu. Rekkari on FUN-42. Hyvä oivallus.
- mobilisti
Heinolassa joskus ÖKY-1, iso mersu.
Tai Kuopiossa KOT-1 matkailuauto Niemann ja sen ruotsalainen vastine HEM-2, matkailuauto sekin, en muista merkkiä enkä tarkkaa paikkakuntaa. - Spede
Porvoossa ja haminassa oon nähny tän samaisen auton, muistaakseni oli joku audi. En ihan varma. Mut asiaan...se rekkari oli
MIX-9
Hetken kelasin et mitä helv... mut sit sytytti ja hymyilytti vähän aikaa.- tyhmäbongari
Kertokaa,mikä logiikka tossa on MIX-9
Rekkari
kiitos
ja
anteeksi - vähemmäntyhmä
tyhmäbongari kirjoitti:
Kertokaa,mikä logiikka tossa on MIX-9
Rekkari
kiitos
ja
anteeksiMIX-9 = MIX-nain = miksi nain (naimisella tarkoitetaan mitä ilmeisimmin seksiä).
- .com
Täällähän näitä: http://www.kilvet.com/
- joo
Rex-666
Eli rex on latinaa ja tarkoittaa kuningasta ja
666 on saatanan numero. - spy
KIU-100, yläpuolella luki tarrassa että "ei saa".
- minusta
Paras näkemäni oli naisen ajama tosi muhkea maasturi, jonka rekkari on POV-1
- Katselijä
PIH-1
ÖKY-1
PUS-1
HAL-1
tässä vain muuta,mitä olen nähny
- mää vai
Tääl Turuus o yks miäs joka aja pösöö jonka rekisteritunnus o ERO-1. Saiks erolahjaks? Olisi ny ottanu vähä paremma auto ettei noi tavallist.
- Mun oma
Mulla rekkarina
MUN-A
makso aika paljon mtuta olen tyytyväinen - Tuoreäitykkä
Semmoisen näin kerran
- Qvertti
No, ei niinkään hauska, mutta varmasti tavoiteltu..Näin Jenkkilässä Losissa vanhan Desoton jossa oli mageesti USA-1.
- Antsa
Porvoossa pörräsi joskus kauan sitten Volvo Amazon jonka rekkari oli FY-17.
Toinen vastaava tapaus oli vanha, ruosteinen, (en viitti merkkiä laittaa)rotisko jossa rekkari RUT-10 (RUT-TEN) = MÄTÄ ! - mo-fo
Tulipa tänään nähtyä uus 700-sarjan Bemu, jossa rekkari
BUL-1.
No, isohan se oli.
Aika öky kilpi, mutta helvetin hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078