Itse olen käynyt Mikko Kamisella kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla olen saanut avun.
niska ja hartiaseudun ongelmiini.
Niskani oli siis todella kipeä, ja käsittelyn jälkeen se helpotti jo huomattavasti . En ymmärrä tätä Kamisen haukkumista, itse olen ainakin todella tyytyväinen ja suosittelen kaikille.
Mies on asiansa osaava kansanparantaja.
vielä kansanparannuksesta
Niska
1
<50
Vastaukset
- kallekusinen
Taitaa olla kalevalaiset asialla, haukkuvat täällä muut ja kehuvat itsensä. Tosi riitaista sakkia. Kyllä se on niin, että osaava jäsenkorjaaja löytää nuo viat eikä tarvi koko ihmistä aina käydä hoitamaan! Sehän on tosi ettei 2 tuntia hoitava muka "jäsenkorjaaja" ole löytänyt mitään, vaan kokeilee jos sattus onnistumaan, kun aikansa hinkkaa.
Kaminen osaa eikä turhia kuppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333