Joka ei jatkuvasti katkosi?
Mikä olisi kunnon laite
7
77
Vastaukset
- ohjeita_sulle
Kyllähän ne laitteet pääasiassa toimivat hyvin, mutta kantoalue voi olla lyhyempi tai pidempi. Myös verkkoa käyttävän laitteen WIFI-sovitin ja antennin teho ja paikka vaikuttavat.
Onko asuntosi laaja, monikerroksinen tai sisäseinät vahvoja, eikä kantoalue sitten riitä? Tarvitsetko WLAN-toistimen?
Tai onko joitain muita laitteita häiritsemässä samoilla langattomilla taajuuksilla? Kokeile WLAN-tukimasemassa eri taajuuksia eli kanavia.
Lue testejä ja vertailuja laitteista, esim. (ja niitä lehtiä löydät vaikka sitten kirjastosta)
http://www.mpc.fi/vertailut/tosi nopea wlan/a906367
http://www.mbnet.fi/artikkelit/nettijatko_edullisesti_n_luokkaan_9_2011
Laitteet, joissa on itse suunnattavat antennit ja niitä on enemmän kuin yksi, ovat yleensä parempia.
Käytä jotain WIFI SCANNER ohjelmaa signaalin laadun testaamiseksi. Lisäksi siten voit selvittää, ettet käytä samaa kanavaa kuin lähimmät naapurisi, sillä saman tai ihan viereisten kanavien käyttö aiheuttaa hidastamista. Esim. jos naapurilla on 1, 7, 10, 13, niin valitse itse kanava 4.
Etsi Googlella lisää ohjeita hakusanoilla
WLAN verkon kantoalue
WLAN kuuluvuus
Tuossa on esim. Saunalahden ohje kuuluvuuden parantamiseen
http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/162/ - mahtaakoolla
okisko???????
- ei_sellaista_ole
Cisco - purkissa on johdoton "osaaminen" eli kantomatka noin 70 cm- 1m.
Ja silläkin matkalla voi pätkiä ja heittää kaiken maailman "ei ole yhteyttä" ja "ei toimi" ilmoituksia.
Nyt minäkin sanon "vittumitäpaskaa"
mä olen niin uupunut tähän keskeneräiseen ylihinnoiteltuun tekniikaan ja paskoihin talon johtoihin. Purkki maksoi reilun satasen.
MILLÄ te kuvittelette, että tähän aatamin aikaiseen piuhotukseen mahtuu telkkari ja netti yhtäaikaa? Kaikilla on pakko olla viihdepaketit ja 10 megaset.
Siellä ei peinemmillä pysy enää linjoilla, vaikka se riittäisi omaan käyttöön.- edellinen_korjaa
PAKKO KORJATA:
eli kaikilla on PAKKO olla 100 megaset - oletko_kivikautinen
edellinen_korjaa kirjoitti:
PAKKO KORJATA:
eli kaikilla on PAKKO olla 100 megasetMitä sitten? Nopeat yhteydet ovat nykyaikaa.
- kierukkamiehillekki
miitäs täällä houraillaa? nyt o lempi vl herkut loppunu tai kaljan kantaja uupunu. kaikilla ON tarpeeks nopeet yhteyret, ellei ny iha tunturin kupeessa viihry jonku 10 vanha tikun kanssa ja vittuile jäkälille, ku ei porotkaa nykyää enää vie kirjettä nii nopeesti, ku enne. joka jätkä tietää mite yhteyksistä saa tuplanopeen ja niiku mulla lykkii yli 30 kympin liittymällä.
ette vaa saa..na olis jotai hesan hihhuleita. jotka o eläny pää pusikossa vaikka ympärillä o pelkkää asfalttia? sitä se teettää...
- apuuaaaaa
Niin vittu, kaikki katkoo...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810