Urpo ja tosiurpo

niintekivät

keskustelivat.

24

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyyjatkuanäin

...suoli24llä

• niintekivät

Täytyy muistaa, että suolessa elää myös mielialaamme vaikuttavia hyviä bakteereita.

• H7h7h77
    • UrpoJaTosiurpo

ja sitten tulen vielä minä..

-K-

• niintekivät

Kuka sinä olet? K niin kuin mikä?

• H7h7h77

Sinä oot sitten tuo takapenkin mies, the smart one ? :-)
        http://youtu.be/LBtd8XMxt4A

• Plusplusplus

• öööö-öö

;DD plusplusplus

• melko_väsy

Sää voit olla se tosiurpo ja mää oon se urpo vaan :) ja sitähän tää on.

• niintekivät

Ajattelin kyllä juuri toisin päin, eihän haittaa? ;)

• ed--

:D no koska mulla yleensä sytyttää hitaasti ni sovitaan että olen tosiurpo.

• niintekivät

No heh heh......... Minäpä olen taas nopeasti kuumeneva! Jaa, no pitäskö taajuutta viritellä uudemman kerran?

• ed--

Näyttäähän se näinkin sujuvan..voin siksikin olla tosiurpo, koska oon hiukka väsyksissä. Hukkasin oman kirjotuksenkin äsken - kun en muistanu oikeen mitä kirjotin. Hyvin menee mutta menköön...

• ed--

Lisään omaani vielä että eikös ihmiselle pitäisi kerran päivässä kertoa että se on ihana eikä tosiurpo :D

• niintekivät

No niin pitäis! Siis puolin ja toisin! Ja kyllä sitä taajuutta pitää vielä viritellä.. :) Niin, että jos se tosiurpous johtuu siitä väsymyksestä, niin ihanuus olisi mennyt jo paikkaamaan sitä eli nukkumaan.. :) Hyvää yötä!

• tääihanuussyövielävähän

• ed--

No avaa mulle tuota taajuutta huomenna, kiitos..koska haluun olla ihana niin meen hammaspesulle ja nukkumaan.. :) Niin oon sitten huomenna varsin kaunis. Kauniita unia!

• niintekivät

Sinähän laitoit tuon jo tuonne toiseen ketjuun ja vastasin sulle siihen! Kyllä olet tosiurpo :D

• niintekivät
        ed-- kirjoitti:

No avaa mulle tuota taajuutta huomenna, kiitos..koska haluun olla ihana niin meen hammaspesulle ja nukkumaan.. :) Niin oon sitten huomenna varsin kaunis. Kauniita unia!

Ok, jos olet se mies, jolle tämän aloituksen tein.

• urpot

Taidatte vaan olla molemmat naisia.

• melko_väsy
        niintekivät kirjoitti:

No niin pitäis! Siis puolin ja toisin! Ja kyllä sitä taajuutta pitää vielä viritellä.. :) Niin, että jos se tosiurpous johtuu siitä väsymyksestä, niin ihanuus olisi mennyt jo paikkaamaan sitä eli nukkumaan.. :) Hyvää yötä!

No oli kuka oli mutta taajuutta pitää viritellä...olet yleensä oikeassa. Nyt on pää tyynyssä ja katson urpounia.

• VanhaViesti

kauan tuntunut siltä, että yhtä TosiUrpoa kuin minä ei täällä muita olekkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      394
      5917
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      80
      5288
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4316
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3921
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3709
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      162
      3400
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3164
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      50
      3148
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2269
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49