Mulla on ollut muutamia kuukausia vasemmassa rinnassa patti, joka on suurimmaksi osaksi nännin kohdalla rinnan sisässä. Ei näy ulospäin, mutta tuntuu kovana koskiessa nännin pintaa. läpimitta noin 2 cm, ja liikkui hyvin, joten en pelännyt rintasyöpää enkä mennyt lääkäriin. Olen 17, joten rintasyövän mahdollisuus olisi muutenkin pieni. Eilen oli päivä ennen menkkojen alkua ja rinnat olivat arimmillaan. Tunnustelin kyhmyä, kun yhtäkkiä nännin ''nypykän'' vierestä alkoi valua pisaroittain aivan coca-colan tai kahvin näköistä nestettä. Valuminen loppui, kun päästin irti patista. Ensimmäiseksi aloin ihmetellä, miten tuosta kohtaa voi valua nestettä. Sitten puristin patin tyhjäksi varovasti, ja patti hävisi kokonaan eikä nestettä enää tullut. Olen kuitenkin lukenut vain kystista, jotka puhkeavat rinnan sisälle tai imetään ruiskulla tyhjäksi. Voiko kysta muka olla kytköksissä nännin ihon pintaan ja tyhjetä sitä kautta?
Nyt olo on normaali, rinnassa ei ole ollut muuta kuin hieman kipuilua siinä, mistä patin puristin. Luulen kivun johtuvan ihan puristelusta, mutta onko olemassa riski, että rintaan kehkeytyy joku infektio tästä vielä? Kellään kokemuksia itse itsensä tyhjentäneestä nestekystasta? Kuulemma kystilla on riski uusia tyhjennyttyään, toivottavasti tosta pirulaisesta päästiin.
Nestekysta rinnassa tyhjeni ihon läpi, mitä nyt?
Balashark
1
1379
Vastaukset
- jokueräs
Nestekystia voi olla misäpäin kroppaa mutta kuitenkin asia kannattasi tutkia.Käy lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443009Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081314Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71305Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775