minkä kokoisissa

26henkeä

ryhmissä olette sexiä harrastaneet ?

24

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole harrastanut mutta halu olisi kova 1m&2n

      • kolmaspyörä73

        Mulle on yks pariskunta ehdottanut ja kovasti tekis mieli kokeilla tolla kokoonpanolla. On niin kiihottavaa ajatella, että vieras nainen nuolis mua ja mää sitä....mut sen miehen roolia en oo saanu vielä itelleni avattua....


      • Oletko mistä päin jos suunniteltais ja katottaan mihin johtaa?


    • Elli_Noora

      Siis minä, nainen nyt 53 v ja naimisissa. Olen harrastanut ryhmäseksiä 2-4 miehen kanssa, tai samana iltana peräkkäin. En ole maksullinen, mutta minua kiihottaa tuo kimppajuttu, siis siksi vain.

      • xcy

        Olen 20 nainen ja kiihotun monen miehen kanssa. Tykkään olla alistettävänä kun vanhat miehet nai. Kahdensan miestä kun nai niin oli kestämistä mutta nautin kun haukkuvat ja alistivat olemaan pano puuna.


    • Nautimme

      Muutama kokemus kimpasta jossa 1nainen 2miestä, eli olin parin luona vierailulla kolmantena. Upeita kokemuksia.

    • pariskunta

      saman pariskunnan kanssa montakertaa upea kokemus

    • kaikkiyhdessä

      2-12 parin kanssa harrastetaan ryhmäsexiä muutaman kerran vuodessa. mahtavaa

    • mukavamies_

      2 miestä ja 1 naista. Mahtavaa ja niin kiihottavaa se on ja haluaa uudelleen ja uudelleen!

    • AbdullahMohamed
      • Joukk

        Mulle tulee kesäsin halut. Olen 23v nainen ja kesäisiin pukeudun llyhyeen hameeseen ilman housuja. Humalassa menen ukko porukoinen kanssa juttelee ja kun huomaavat että on pillu paljaana niin on kullit pystyssä. Nautin kun 2-7 miestä nai.


    • MattiKylässä

      Viisi henkeä, eli kaksi naista ja kolme miestä. Ainoastaan pariskunnan naista naitiin. Toinen nainen on lesbo ja se vaimon kimpussa siinä missä me muutkin.

    • naitu

      2 naista ja viisi miestä niin naiset vuoron perään käsittelyssä. parasta mitä voi naisena saada. vaikka kipeää tekee aina pari päivää sen jälkee, mut aina sitä vaan haluu uudestaan

    • ellanielee

      mul oli 5 kundii suuhun yhtä aikaa veskis kaikilt tuli nielin ELLA

    • Kimpassa_kivempi

      Kokoonpanolla 2m 2n. Kaikki nautiskelivat toisistaan, myös miehet keskenään.

    • naapurinmies1

      Löytäiskin jonkin paikan,missä olis joko 2M ja 1N tai 1M ja 2N....
      Mutta ei niitä löydy,,,ex vaimon kanssa kokeilie muutaman kerran 2M ja vaimo

    • minävaain1984

      Meitä on yhteenä 12 paria, jotka kerran parissa kuussa harrastetaan ryhmäseksiä. Kaikki panee kaikkia, mutta ei välttämättä kaikkia, mutta siis saa panna siitä porukasta ketä haluaa. Kumin käyttö pakollista. Yleensä sellanen 8-10 paria on mukana...

    • uuttavaimolle

      N ja 4 m sit kolme paria ...

    • Työsä

      Töissä olin 17v plondina neljälle pomolle ylitöissä kun saunovat. Siinä piti kantaa viinaa nille ja tuli itsekkin otettua. Humalassa näyttelivät kullejaan, kai olen viina pillu kun suostuin kun riisuvat ja jokainen pani. Aamun asti, en tiedä montako kertaa kukakin nai pippiin ja pyllyyn ?? Tuntu hyvälle vaikka toisilla oli paksu kyrpä.

    • tuuli96

      2n ja 4m. Miehet 29-30 naiset 18 ja 23

    • Kolme miestä ja kolme naista. Oli vähän villimpi mökkireissu kahden kaveripariskunnan kanssa. Yhdyntää emme harrastaneet muiden kuin omien kummpaneiden kanssa mutta suuhoidot taphtuivat joka suuntaan.

    • Uuuuhhj

      2n ja 3m plus 7 löylykauhaa

    • Useita eri kokoonpanoja: Pareja, joissa vaimoja panemassa 3-10 miestä. Sitten yksin liikkeellä olleita naisia, joiden kanssa ollut miehiä n.3-7. Ja sit yksinkertaisia 2m ja 1n kuvioita.
      Kivaa ollut aina ja uudet kuviot tervetulleita :D

    • Kylässä on aina ollut vähintään 2 ei koskaan 1.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe