Yritän saada kokoon neljän henkilön porukan, jotta saamme frendialen Valmennuskeskuksen kurssista. Yhteystietoja odotellen!
Haluatko sinäkin valmennuskeskuksen frendialen?
10
97
Vastaukset
- Oikis2015
Yksi ilmoittautuu mukaan.
- Oikis2015
ja siis mun/Oikis2015 osoite johon voi ottaa yhteyttä on [email protected]
Ala sinäkin "frendiksi", niin saamme 15% alennuksen! Mukana on jo kolme henkilöä! Toimi pian:)
- Oikis2015
kaverit löydetty
- kansalainen87a
Moi! Kasaillaan taas uutta kaveriporukkaa... laita sähköpostia niin ystävystytään, sovitaan rekisteröitymisaika ja annetaan toisille nimet :) sähköpostia saapi lähettää kiinnostuneet [email protected]
Vielä mahtuu mukaan! :)
Hö siis tarkotin eximian valmennuskurssia
- Oikikseen2015
Onko enää ketään suunnittelemassa Valmennuskeskuksen kursseja? Itse olen ottamassa vielä oikiksen kurssin, olisi kiva saada frendiale jos joku muukin on vielä ottamassa kurssin :)
Tilaan itseopiskelumateriaalit ja/tai videot 25.3. Siihen asti voi laittaa viestiä! Voidaan tilata aikaisemminkin jos tahtoo, mutta viimeistään 25.3. (kun kirjat julkaistaan)
[email protected]- Oikikseen2015
Heips! Tähän kimppaan on löytynyt yksi lisää. Tuleeko joku muu vielä mukaan? :) Kolmannelle tiedossa 10% ale ja neljännelle jo 15%!
Laita s-postia [email protected] ASAP - Oikikseen2015
Nyt on ehtinyt kirjoja lukea jo jonkin aikaa, onko vielä ketään joka tahtoisi lähteä valmennuskurssille? Ilmoittaudumme keskiviikkona, vielä ehtii mukaan frendialeen! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693