Välillä toimeentulotuessa on kyseessä pieni summa. Moni muistaa(?), että olen luvannut maksaa jos häviän juttuni.
Nyt on suunnitelmissa seuraavaa:
2.3. teen tehdään tekstiviestillä hakemus lapsen tapaamiskuluihin.
a) sossu maksaa heti
b)sossu maksaa HaO:n päätöksen jälkeen
c)sossu ei maksa lainkaan
d)sossu vaan maksaa...
.itse veikkaan deetä, entä Te?
Ja pieni veto: jos sopii, niin maksan oikein arvanneille (siis palstalla) euron, ja jos häviän, niin jokainen osallistunut saa sen yhden tärkeän(?) euron.
Summaa saa nostaa sähköpostilla ([email protected]) - rajansa kaikella kuitenkin :-)
Koska en ole rikas niin rajoitus: jos häviän niin maksan voittajalle max. 200 euroa, ja maksupäivä 1.7.2015. Jos useampi osuu oikeaan niin voitta todisteellisesti arvotaan.
Tosin jos asia menee oikeuteen, niin silloin maksupäivä lain mukaan kuukausi päätöksestä.
Opastan: olenko väärässä?
Petu_
1
<50
Vastaukset
Käsi ylös kuka ymmärsi edellisen viestin. Maksan euron sille, joka suomentaa tekstin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080