Välillä toimeentulotuessa on kyseessä pieni summa. Moni muistaa(?), että olen luvannut maksaa jos häviän juttuni.
Nyt on suunnitelmissa seuraavaa:
2.3. teen tehdään tekstiviestillä hakemus lapsen tapaamiskuluihin.
a) sossu maksaa heti
b)sossu maksaa HaO:n päätöksen jälkeen
c)sossu ei maksa lainkaan
d)sossu vaan maksaa...
.itse veikkaan deetä, entä Te?
Ja pieni veto: jos sopii, niin maksan oikein arvanneille (siis palstalla) euron, ja jos häviän, niin jokainen osallistunut saa sen yhden tärkeän(?) euron.
Summaa saa nostaa sähköpostilla ([email protected]) - rajansa kaikella kuitenkin :-)
Koska en ole rikas niin rajoitus: jos häviän niin maksan voittajalle max. 200 euroa, ja maksupäivä 1.7.2015. Jos useampi osuu oikeaan niin voitta todisteellisesti arvotaan.
Tosin jos asia menee oikeuteen, niin silloin maksupäivä lain mukaan kuukausi päätöksestä.
Opastan: olenko väärässä?
Petu_
1
57
Vastaukset
Käsi ylös kuka ymmärsi edellisen viestin. Maksan euron sille, joka suomentaa tekstin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3742056Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851087
- 90956
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro130915- 48880
- 48818
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760