Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta Liton takia. Nyt taas on arvot huonontuneet. Mietin että lopettaisin koko Liton seinään. Kerran jo lopetin psykiatrin toimesta Liton, ja jos oikein muistan niin lopetin sen seinään. Mitään vieroitusoireita ei tullut, eikä episodeja. olin terve useamman vuoden kunnes raskaus taas toi sairauden esiin.
Kenelläkään kokemuksia?
Liton lopetus
3
6287
Vastaukset
- LitollaLujaa
Lopetin (ii-tyyppi) lääkärin määräyksestä ja vaihdettiin Lamictaliin. Lopetus parissa viikossa 1500 mg -> 0 ja samalla Lamictalin hidas titraus ylös. Sairastuin 6 kk myöhemmin pahaan masikseen , mutta se oli sellaisen elämänmuutos_kuolema_avioero hässäkän tulos ettei olisi auttanut Litokaan. Nyt se on taas mulla . Lekurit tietää. Onnea ja hyviä vointeja.
- litomaan
Litiumhan on yksi näistä vanhemmista psykiatrian kusetuksista. Kyllähän sillä päänsä (ajatuksensa ja tunteensa) tasaseksi saa, ei sillä, mutta sen "ehkäisevä" vaikutus ja muu "tehokkuus" "mielisairauden" "hoidossa" on tutkimuksellisesti todettu humpuukiksi. Jäljellä on myytti, joka, varsinkin osan psykiatrien keskuudessa elää, vielä vahvana. Lisätietoa litiumin huonoudesta psyykkeen "hoidossa" saa mm. Joanna Moncrieffin kirjoituksista ja kirjallisuudesta.
- Uuttakohdensaan
Minä vähensin litoa asteittain pikkuhiljaa ja nyt 2 kk syömättä koko lääkettä.8 vuotta söin litoa..sitten vuonna 2011 alkoivat vatsa oireet yms..mitä en enää kestänyt kuten vapina turvotus hiustenlähtö ihon kuivuus vatsakivut ummetus ja ripulointi myöhemmin myös pahoinvointi.painoni nousi noin 25 kg. Nyt totean että paino on laskenut ja sivuvaikutukset poissa.ei kä ole tullut psykoosia eikä maniaa...ni eikä masennusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439