Liton lopetus

pumpulaara

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta Liton takia. Nyt taas on arvot huonontuneet. Mietin että lopettaisin koko Liton seinään. Kerran jo lopetin psykiatrin toimesta Liton, ja jos oikein muistan niin lopetin sen seinään. Mitään vieroitusoireita ei tullut, eikä episodeja. olin terve useamman vuoden kunnes raskaus taas toi sairauden esiin.

Kenelläkään kokemuksia?

3

4091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LitollaLujaa

      Lopetin (ii-tyyppi) lääkärin määräyksestä ja vaihdettiin Lamictaliin. Lopetus parissa viikossa 1500 mg -> 0 ja samalla Lamictalin hidas titraus ylös. Sairastuin 6 kk myöhemmin pahaan masikseen , mutta se oli sellaisen elämänmuutos_kuolema_avioero hässäkän tulos ettei olisi auttanut Litokaan. Nyt se on taas mulla . Lekurit tietää. Onnea ja hyviä vointeja.

    • litomaan

      Litiumhan on yksi näistä vanhemmista psykiatrian kusetuksista. Kyllähän sillä päänsä (ajatuksensa ja tunteensa) tasaseksi saa, ei sillä, mutta sen "ehkäisevä" vaikutus ja muu "tehokkuus" "mielisairauden" "hoidossa" on tutkimuksellisesti todettu humpuukiksi. Jäljellä on myytti, joka, varsinkin osan psykiatrien keskuudessa elää, vielä vahvana. Lisätietoa litiumin huonoudesta psyykkeen "hoidossa" saa mm. Joanna Moncrieffin kirjoituksista ja kirjallisuudesta.

    • Uuttakohdensaan

      Minä vähensin litoa asteittain pikkuhiljaa ja nyt 2 kk syömättä koko lääkettä.8 vuotta söin litoa..sitten vuonna 2011 alkoivat vatsa oireet yms..mitä en enää kestänyt kuten vapina turvotus hiustenlähtö ihon kuivuus vatsakivut ummetus ja ripulointi myöhemmin myös pahoinvointi.painoni nousi noin 25 kg. Nyt totean että paino on laskenut ja sivuvaikutukset poissa.ei kä ole tullut psykoosia eikä maniaa...ni eikä masennusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe