Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta Liton takia. Nyt taas on arvot huonontuneet. Mietin että lopettaisin koko Liton seinään. Kerran jo lopetin psykiatrin toimesta Liton, ja jos oikein muistan niin lopetin sen seinään. Mitään vieroitusoireita ei tullut, eikä episodeja. olin terve useamman vuoden kunnes raskaus taas toi sairauden esiin.
Kenelläkään kokemuksia?
Liton lopetus
3
5609
Vastaukset
- LitollaLujaa
Lopetin (ii-tyyppi) lääkärin määräyksestä ja vaihdettiin Lamictaliin. Lopetus parissa viikossa 1500 mg -> 0 ja samalla Lamictalin hidas titraus ylös. Sairastuin 6 kk myöhemmin pahaan masikseen , mutta se oli sellaisen elämänmuutos_kuolema_avioero hässäkän tulos ettei olisi auttanut Litokaan. Nyt se on taas mulla . Lekurit tietää. Onnea ja hyviä vointeja.
- litomaan
Litiumhan on yksi näistä vanhemmista psykiatrian kusetuksista. Kyllähän sillä päänsä (ajatuksensa ja tunteensa) tasaseksi saa, ei sillä, mutta sen "ehkäisevä" vaikutus ja muu "tehokkuus" "mielisairauden" "hoidossa" on tutkimuksellisesti todettu humpuukiksi. Jäljellä on myytti, joka, varsinkin osan psykiatrien keskuudessa elää, vielä vahvana. Lisätietoa litiumin huonoudesta psyykkeen "hoidossa" saa mm. Joanna Moncrieffin kirjoituksista ja kirjallisuudesta.
- Uuttakohdensaan
Minä vähensin litoa asteittain pikkuhiljaa ja nyt 2 kk syömättä koko lääkettä.8 vuotta söin litoa..sitten vuonna 2011 alkoivat vatsa oireet yms..mitä en enää kestänyt kuten vapina turvotus hiustenlähtö ihon kuivuus vatsakivut ummetus ja ripulointi myöhemmin myös pahoinvointi.painoni nousi noin 25 kg. Nyt totean että paino on laskenut ja sivuvaikutukset poissa.ei kä ole tullut psykoosia eikä maniaa...ni eikä masennusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423404- 362004
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781145- 221102