Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta Liton takia. Nyt taas on arvot huonontuneet. Mietin että lopettaisin koko Liton seinään. Kerran jo lopetin psykiatrin toimesta Liton, ja jos oikein muistan niin lopetin sen seinään. Mitään vieroitusoireita ei tullut, eikä episodeja. olin terve useamman vuoden kunnes raskaus taas toi sairauden esiin.
Kenelläkään kokemuksia?
Liton lopetus
3
4597
Vastaukset
- LitollaLujaa
Lopetin (ii-tyyppi) lääkärin määräyksestä ja vaihdettiin Lamictaliin. Lopetus parissa viikossa 1500 mg -> 0 ja samalla Lamictalin hidas titraus ylös. Sairastuin 6 kk myöhemmin pahaan masikseen , mutta se oli sellaisen elämänmuutos_kuolema_avioero hässäkän tulos ettei olisi auttanut Litokaan. Nyt se on taas mulla . Lekurit tietää. Onnea ja hyviä vointeja.
- litomaan
Litiumhan on yksi näistä vanhemmista psykiatrian kusetuksista. Kyllähän sillä päänsä (ajatuksensa ja tunteensa) tasaseksi saa, ei sillä, mutta sen "ehkäisevä" vaikutus ja muu "tehokkuus" "mielisairauden" "hoidossa" on tutkimuksellisesti todettu humpuukiksi. Jäljellä on myytti, joka, varsinkin osan psykiatrien keskuudessa elää, vielä vahvana. Lisätietoa litiumin huonoudesta psyykkeen "hoidossa" saa mm. Joanna Moncrieffin kirjoituksista ja kirjallisuudesta.
- Uuttakohdensaan
Minä vähensin litoa asteittain pikkuhiljaa ja nyt 2 kk syömättä koko lääkettä.8 vuotta söin litoa..sitten vuonna 2011 alkoivat vatsa oireet yms..mitä en enää kestänyt kuten vapina turvotus hiustenlähtö ihon kuivuus vatsakivut ummetus ja ripulointi myöhemmin myös pahoinvointi.painoni nousi noin 25 kg. Nyt totean että paino on laskenut ja sivuvaikutukset poissa.ei kä ole tullut psykoosia eikä maniaa...ni eikä masennusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569