Näin se vain oli 1970 luvun puolessa välissä. Kaksikko ajoi mikroautolla Valtakatua edes takaisin kevättalvella 40 v sitten, sutimisen estona oli ketjut kyhäelmän takapyörissä. Olisi kiva tietää, onko tämä kaksikko vielä "rattia vääntämässä" elävässä elämässä?
Mikroautolla Kuusaalla Valtakadulla; totta
8
196
Vastaukset
- tosijännääkuule
kuollu jo vanhuuteen jos ajo 70-luvulla mikroautolla. teillä on vanhainkodissa nykyään tietokoneet?
- etosaalaskea
tuskin ne sentään vielä kuolleet on.
olen minäkin polkenut fillaria 80 luvun alussa ja jaksan
polkea sitä edelleen vaikka kalliota ylös
- MuistanMääkin
Kouvolassa toiset heput ajelivat 70 luvun alussa itsekyhätyllä mikroautolla, jossa Javan moottori ja jarruista ei tietoakaan. Lapset hurrasivat.
- enhinauttanu
minä ajelin aikoinani pemarilla ilman jarruja. edes seisontajarru ei toiminu mutta
pokkaa riitti ajaa kuusaan ja voikkaan läpi. harva rohkenisi.
jarrunesteet tippui ulos.- Jarrutajo
On se hurrrrrja!
- Pro_kuusaa
Nostetaanpa tämä keulille, vuonna 1973-75 tapahtunut hupailu.
Mikroautomiehet, nyt about 55-60 ikäiset kuusaalla syntyneet hemmot. Tyypit asuivat pappilanpellon suunnalla, Valtakadun 6-kerrosten kerrostalojen luona.
Se meni näin; itse tehty mikroauto, ketjut takapyörissä lisäämässä pitoa talvikeliin. Kuski ajoi ja kaksikon toinen tyyppi seisoi taka-akselin päällä ja sitten ajettiin Valtakatua päästä päähän 50-60 km/h usean päivän ajan. Kerran sitten poliisit olivat Transitilla mikroauton kannassa kiinni Valtakadulla ihmettä todistamassa.
Ehdottaisin näille tyypeille Pro-kuusaa palkintoa. - kukanytlaitokseen
"teillä on vanhainkodissa nykyään tietokoneet?"
ei kai sinne kukaan vasten tahtoaan mene. - TääOnMunAuto
Päivittäin näkee noita mikroautoja pöristelemässä muun liikenteen seassa. Luulisi hirvittävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850