Onneksi alan yritykset alkoivat pitämään mustaa listaa työntekijöistä. Listassa on kaikkien huijariduunareiden nimet ja lyhyt selvitys henkilöstä. Palvelimella olevaa listaa päivitetään jatkuvasti. Se lähetetään viikoittain palveluun rekisteröityneille yrityksille.
Jos ihmettelet, miksi nimesi perusteella olet hylätty, niin katso peiliin. Olet huijannut työnantajia tyhjillä lupauksillasi liikaa.
Myyjien musta lista
12
258
Vastaukset
- suurimmatkusettajat
Mä teen tätä listaa kans ja kun lähetän sen varoituksena kollegoille niin se "sattumalta" menee myös muille eri alojen firmoille pk-seudulla. Niin makaa kuin petaa
- kl3sov
Haha, paskapuhetta sanon minä :D
- khhkhk
aloittajalle musta lista on laiton ja johtaa poliisitutkintaa
- metallistiman
Lakia rikotaan koska se on järjetön. Tällä hetkellähän jokainen päivän puhelinmyyntiä kokeillut elämänluuseri paskahousu voi täällä haukkuja firmoja ja johtajia käytännössä rikollisiksi ja kusettajiksi ilman mitään seurauksia. Vaikka itse eivät osaa kuin selittää ja miettiä mistä saisi perjantain keskikaljat ostettua ja sadateltua päissään kuin paskaa on duunissa olla kun pitää tehdä töitäkin. Vittu mitä porukkaa sanon minä
- PysyTyöttömänä
Laitonta on yrittää hankkia palkkansa huijaamalla ja pettämällä työnantajia. Yrityksien yhteinen tietokanta henkilökunnasta ja tietojen jakaminen ei ole laitonta. Niitä on aina jaettu puhelimitse, nyt se on tehokasta ja turva huijariduunareita vastaan.
- pomoo
RUTTOINEN HIIRI!
- fdfsdfafda
aivan järkyttävää toimintaa ja lisäksi tarkoitushakuista. Ei ole selvää ketkä sinne joutuvat ja kuinka pitkäksi aikaa ja millä perusteella. miten sitä listaa valvotaan????
- VapaaMAAILMA
Ei sitä valvota. Kommunismi on ohi.
- tosion
Ja samoin musta lista kusettajayrityksistä joilla ei ole tarkoituskaan toimia rehellisesti myyntialla rehottaa hujarifirmoja pilvin pimein. ja asia on täyttä totta.
- 2e21e1eewewqe
Paskat myyjät kyykkyyn, te olette luusereita!
- fdfsfda
nim 2e21e1eewewqe ja paskat yrittäjät kyykkyyn ei ole yrittäjä eikä mikään joka ei hoida velvoitteitaan. REHELLINEN YRITYSTOIMINTA KUNNIAAN JA REHELLINEN TYÖNTEKO.!!!!!
- Eeeskooo
Siepä sen sanoit! Rehellinen myyntityönteko on sitä ettei vintu pohjan perään ja lusmua vaan tekee sitä mihin on palkattu eli kauppoja! Ilman lässytystä. Tää on liian vaikee monelle lussulle tajuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959