I miss you. Juu tiedän, ettet enää halua kirjoitella, mutta..koitan silti saada sinua välillä "kiinni".
Sweetti...
18
357
Vastaukset
- nallekainalossa_
Vai haluatkohan nyt vaan kokonaan unohtaa nallen..?
- Kerropa
nyt lopulta kuka se sweetti oikein on? Mulle ainakin jäänyt täysin epäselväksi. Vai näiltä palstoiltako hänet vain tunnet?
- VittuMitäHömppää
Varmaan joku sen kaveri, joka vetää tuota hölmöläistä kuin pässiä narussa.
Tai sitten nallen oma alter ego, kakkoshahmo, johon heijastelee omia toiveitaan.
- sivusta
"Anita Hirvonen" se on...
- Kerropa
Ulkonäöltään?
- minunkinmielestä
kuin kaksi marjaa. :)
- Joopatijooo
minunkinmielestä kirjoitti:
Mä olen satavarma että oikeasti kukaan tällä palstalla ei ole sitä sweettiä nähnyt. Kateeellisia olette kun sweetti on saanut täällä niin paljon huomiota ja te kateelliset ette. ;)
- KuivanKesänHirvonen
minunkinmielestä kirjoitti:
Langanlaiha hirvonen vai?
- Pennis_68
Ja sinäkö olet SE "SUURIJALKATERÄINEN, OHUTTUKKAINEN, KIERO
VETYPEROKSIDI BLONDI"?
Oletko sen
-kenkiä kokoa 44 käyttäneen,
- PAKSUVYÖTÄRÖISEN,
-MIEHEKKÄÄN LEVEÄHARTAISEN,
-SUURIKÄTISEN JA JALKATERÄISEN
Lady Dianan kopio? =) No, sehän sinä oletkin.
Älä vaan laita korkkareita jalkaasi, ettet näytä minua
pidemmältä "HUJOPPI" LADY TURKISSA JA TUULIPUVUSSA! - VoiHitsiMitäTehdä
Pennis_68 kirjoitti:
Ja sinäkö olet SE "SUURIJALKATERÄINEN, OHUTTUKKAINEN, KIERO
VETYPEROKSIDI BLONDI"?
Oletko sen
-kenkiä kokoa 44 käyttäneen,
- PAKSUVYÖTÄRÖISEN,
-MIEHEKKÄÄN LEVEÄHARTAISEN,
-SUURIKÄTISEN JA JALKATERÄISEN
Lady Dianan kopio? =) No, sehän sinä oletkin.
Älä vaan laita korkkareita jalkaasi, ettet näytä minua
pidemmältä "HUJOPPI" LADY TURKISSA JA TUULIPUVUSSA!Niin onhan se tietysti rikos sinun pienuuttasi kohtaan, että oikea Lady Di oli huomattavasti kauniimpi kuin sinä. Ehkä saat tukea sielunvaurioosi postuumisti nettisontaa heittämällä?
- Novarmaan
Joku hotellihuonepano..?
- aww
Se "sweetti" ei ollut ehkä sun sweetti... Onnellisia unia nallelle! :))
- Makeeeeeeta
Eiks homoja kutsuta yleensä vähän sweeteiksi?
- Otamutkiinni
Aaaaw ihana. Olen rakastunut tiedät ja tunnet sen. <3 Kirjoita mulle tekstari jos uskallat. Sun numero kun on salainen. En nuku vielä ;) Puhelin on äänettömällä. Puss<3
- Tsip
Sweetti jäänyt ukolleen kiinni palstailusta, ei uskalla kirjoitella enää mitään.
- satunnainenohikulkija
Milles ukolle, eipä ole:)
- Joooooo
satunnainenohikulkija kirjoitti:
Milles ukolle, eipä ole:)
Oot inho kun et enää kirjoittele nallelle.
- Pennis-68_kateissako
T äytyy S anoa, miehesi ”duunipaikan nainen”, ettet sinäkään mikään järjen jättiläinen eli nero ole, vaikka muuta väität. Vuosikausia kutsut palstalla minun nimissäni J-miestä, jonka kanssa asun, ja joka ei tiedä tämän palstan olemassa olosta yhtään mitään. (Kaikillahan on käytössään OMIEN HOKSOTTIMIEN LISÄKSI väestörekisterijärjestelmä, numerotiedustelu, yritystele, fonecta finder, julkiterhikki jne.)
SILTÄ VARALTA, ETTÄ OLET TAAS YÖN AIKANA TEHTAILLUT ALKEELLISIA VIESTEJÄ(SI)MINUN NIMISSÄNI PALSTAN MYSTISELLR ”J-miehelle” – TAI JOLLEKIN MUULLE, MINULLE TÄYSIN TUNEMATTOMALLE tai ELÄMÄÄNI KUULUMATTOMALLE KAKSILAHKEISELLE, kerron, että olin poissa palstalta noin klo 1.20 – 7.4.
SILTÄ VARALTA, ETTÄ TEITÄ KIUSAAJIA ja muiden asioissa sorkkioita OLISI ENENMÄNKIN KUIN YKSI NAINEN, KIRJOITAN SEURAAVAN: Jättäkää MINUT RAUHAAN, ja lopettakaa ALKEELLISTEN VIESTIENNE TEHTAILU
”J-miehelle” – TAI JOLLEKIN MUULLE, MINULLE TÄYSIN TUNEMATTOMALLE tai ELÄMÄÄNI KUULUMATTOMALLE KAKSILAHKEISELLE, niin tekin voitte olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958