olen tällainen poika: noin 160cm pitkä, normaalipainoinen hieman ehkä laihempi kuin muut mutta en alipainoinen, musikaalinen, rehellinen, kohtelias, komea (näin on sanottu, en ole itserakas en koskaan sanoisi itseäni komeaksi mutta muut ovat sanoneet) tyylitajuinen, en itserakas (toi oli pakko laittaa ettei kukaa luule mitää XDD) hyvä koulussa, huumorintajuinen, sopivassa tilanteessa osaan olla romanttinen, on kavereita eli en ole mikää syrjitty nuori XD, tykkään soitella kitaraa ja valokuvaaminenkin on ihan kivaa, oon 13-vuotias. Eli siis tää koko juttuhan perustuu siihen että kelpaisinko kenellekään, en kerjää mitään sääliä täällä vaan haluisin vaan tietää REHELLISEN vastauksen. Oon kuullu sit jo melke kaiken joten ei haittaa vaikka joku vastaa vähä mitä sattuu mut toivon hyvii vastauksii. :) Ei oo sit kikkii turha kysyy. Toivoisin et tytöt vastais koska tä on pääosin niille tarkotettu....Onko Suomessa sellasii tyttöjä joilla on samanlainen luonne ku mulla? :)
onko toista samanlaista ??
poika13
3
51
Vastaukset
- wowcool
Mulla täsmäs tosi moni asia, oon 14.
- poika13
voisko sulle tulla juttelee jotenkin?? :) mul ei oo fb'tä :\
- tääonniinhuikeeta
Haa! Aika moni asia täsmäs. Itekkin oon siis 13 ja likka. Omasta tyylitajusta en oikein kauheesti ymmärrä mut kaikkee sekasin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847