kokemuksia

veli

voisko joku kertoo kokemuksia siitä miten nais hierojat reakoi siihen jos pikku-veli alkaa hermostua käsittelyssä?
minä en viitsi mennä koko vartalo hierontaan,jos siellä käy niinku pelkään.:)

22

12223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lepardi

      pitänee kiinnittää huomiota et hierominen on kuitenkin intiimiä puuhaa tavallaan.. joten veikkaisin et ne on tottunu siihen:D

      • lissu

        Kuka on tottunut ja kuka ei, suhtautumista on monenmoista. On sellaisiakin ihan koulutettuja hierojia, jotka pelkäävät alastomuutta, ja kärsivät seksuaalisuuteen liittyvistä fobioista. Saattavat heittää asiakkaan pihalle kesken hoidon kun joutuvat paniikin valtaan.

        Hierojien koulutuksessa on selvästikin aukkoja. Olen kuullut joidenkin hierojatätien kiihkeästi julistavan, että he eivät anna hoitoaikaa lainkaan tuntemattomalle miehelle, joka pyrkii jalkojen hierontaan. "Niska-hartiaseudun hierontaan kyllä sopii tulla, mutta ettäkö ihan pakaratkin; sehän olisi pervoa!"


      • mies on paras
        lissu kirjoitti:

        Kuka on tottunut ja kuka ei, suhtautumista on monenmoista. On sellaisiakin ihan koulutettuja hierojia, jotka pelkäävät alastomuutta, ja kärsivät seksuaalisuuteen liittyvistä fobioista. Saattavat heittää asiakkaan pihalle kesken hoidon kun joutuvat paniikin valtaan.

        Hierojien koulutuksessa on selvästikin aukkoja. Olen kuullut joidenkin hierojatätien kiihkeästi julistavan, että he eivät anna hoitoaikaa lainkaan tuntemattomalle miehelle, joka pyrkii jalkojen hierontaan. "Niska-hartiaseudun hierontaan kyllä sopii tulla, mutta ettäkö ihan pakaratkin; sehän olisi pervoa!"

        eihän naishierojalle kannata muutenkaan mennä , he ei pysty hieromaan tarpeeksi hyvin, puhumattakaan jos eivät edes hiero kokovartaloa. kävin noin 40 kertaa joka viikko keran tai joka toinen, hierojalla viime joulusta tähän syksyyn. nyt alkaa paikat oleen suunnilleen kondiksessa, pitäs sit siirtyä ylläpitohierontaan. miten voi hieroa jos pelkää alastomuutta, kyllä semmoisilta hierojilta loppuu työ äkkiä. tietysti hartiat voi jotensakkin hieroo. naisetkin menee yleensä mieshierojalle. ainakin hierjoalla kenellä itse käyn (mies) näkyy olevan asiakkaina naisia pääasiassa joskin miehiäkin.


      • naisetkin osaa
        mies on paras kirjoitti:

        eihän naishierojalle kannata muutenkaan mennä , he ei pysty hieromaan tarpeeksi hyvin, puhumattakaan jos eivät edes hiero kokovartaloa. kävin noin 40 kertaa joka viikko keran tai joka toinen, hierojalla viime joulusta tähän syksyyn. nyt alkaa paikat oleen suunnilleen kondiksessa, pitäs sit siirtyä ylläpitohierontaan. miten voi hieroa jos pelkää alastomuutta, kyllä semmoisilta hierojilta loppuu työ äkkiä. tietysti hartiat voi jotensakkin hieroo. naisetkin menee yleensä mieshierojalle. ainakin hierjoalla kenellä itse käyn (mies) näkyy olevan asiakkaina naisia pääasiassa joskin miehiäkin.

        Kyllä minulla ainakin on ihan tyytyväisiä mies- ja naisasiakkaita. Kun hierontatyötä tekee, kyllä käsivoimat kasvavat naisellakin. Voimakkuuden määrittelee itse lihas; minkälaiseen käsittelyyn se antaa luvan. Omassa työssäni huomaan, että useasti alkuun ei voimaa kovin paljon voi edes käyttää, mutta hierontakertojen myötä voimakkuus kasvaa. Kokovartalohieronta vie enemmän aikaa eikä tällöin ongelmakohtiin ehdi ehkä riittävästi paneutua. Itse mieluusti aloitan kokohieronnalla kartoittaakseni ongelmakohdat, sitten puolihierontaa ongelma-alueelle ja esim. joka kolmas tai neljäs kerta kokonaisvaltainen kokohieronta. Kaikki riippuu tietenkin asiakkaan tilasta ja omasta tahdosta. Pakarat ovat ihmisen käytetyimmät lihakset, kyllä ne pitää hieroa, esim. monet alaselän ja jalkojen ongelmat voivat johtua pakaroiden alueelta. Mutta jos asiakas itse on ujo, ei vastoin asiakkaan tahtoa saa väen väkisin hieroa, vaan lupa on kysyttävä.


      • eet
        naisetkin osaa kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin on ihan tyytyväisiä mies- ja naisasiakkaita. Kun hierontatyötä tekee, kyllä käsivoimat kasvavat naisellakin. Voimakkuuden määrittelee itse lihas; minkälaiseen käsittelyyn se antaa luvan. Omassa työssäni huomaan, että useasti alkuun ei voimaa kovin paljon voi edes käyttää, mutta hierontakertojen myötä voimakkuus kasvaa. Kokovartalohieronta vie enemmän aikaa eikä tällöin ongelmakohtiin ehdi ehkä riittävästi paneutua. Itse mieluusti aloitan kokohieronnalla kartoittaakseni ongelmakohdat, sitten puolihierontaa ongelma-alueelle ja esim. joka kolmas tai neljäs kerta kokonaisvaltainen kokohieronta. Kaikki riippuu tietenkin asiakkaan tilasta ja omasta tahdosta. Pakarat ovat ihmisen käytetyimmät lihakset, kyllä ne pitää hieroa, esim. monet alaselän ja jalkojen ongelmat voivat johtua pakaroiden alueelta. Mutta jos asiakas itse on ujo, ei vastoin asiakkaan tahtoa saa väen väkisin hieroa, vaan lupa on kysyttävä.

        Hei,

        Saat uuden asiakkan, jos haluat

        [email protected]


      • tarvetta
        naisetkin osaa kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin on ihan tyytyväisiä mies- ja naisasiakkaita. Kun hierontatyötä tekee, kyllä käsivoimat kasvavat naisellakin. Voimakkuuden määrittelee itse lihas; minkälaiseen käsittelyyn se antaa luvan. Omassa työssäni huomaan, että useasti alkuun ei voimaa kovin paljon voi edes käyttää, mutta hierontakertojen myötä voimakkuus kasvaa. Kokovartalohieronta vie enemmän aikaa eikä tällöin ongelmakohtiin ehdi ehkä riittävästi paneutua. Itse mieluusti aloitan kokohieronnalla kartoittaakseni ongelmakohdat, sitten puolihierontaa ongelma-alueelle ja esim. joka kolmas tai neljäs kerta kokonaisvaltainen kokohieronta. Kaikki riippuu tietenkin asiakkaan tilasta ja omasta tahdosta. Pakarat ovat ihmisen käytetyimmät lihakset, kyllä ne pitää hieroa, esim. monet alaselän ja jalkojen ongelmat voivat johtua pakaroiden alueelta. Mutta jos asiakas itse on ujo, ei vastoin asiakkaan tahtoa saa väen väkisin hieroa, vaan lupa on kysyttävä.

        Hei! Haluaisin myös löytää hyvän hierojan pääkaupunkiseudulta.
        Yhteys: tapsa124(a)suomi24.fi


      • Veijo
        naisetkin osaa kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin on ihan tyytyväisiä mies- ja naisasiakkaita. Kun hierontatyötä tekee, kyllä käsivoimat kasvavat naisellakin. Voimakkuuden määrittelee itse lihas; minkälaiseen käsittelyyn se antaa luvan. Omassa työssäni huomaan, että useasti alkuun ei voimaa kovin paljon voi edes käyttää, mutta hierontakertojen myötä voimakkuus kasvaa. Kokovartalohieronta vie enemmän aikaa eikä tällöin ongelmakohtiin ehdi ehkä riittävästi paneutua. Itse mieluusti aloitan kokohieronnalla kartoittaakseni ongelmakohdat, sitten puolihierontaa ongelma-alueelle ja esim. joka kolmas tai neljäs kerta kokonaisvaltainen kokohieronta. Kaikki riippuu tietenkin asiakkaan tilasta ja omasta tahdosta. Pakarat ovat ihmisen käytetyimmät lihakset, kyllä ne pitää hieroa, esim. monet alaselän ja jalkojen ongelmat voivat johtua pakaroiden alueelta. Mutta jos asiakas itse on ujo, ei vastoin asiakkaan tahtoa saa väen väkisin hieroa, vaan lupa on kysyttävä.

        Kertokaa tyhmälle miten noi pakarat hierotaan..?
        Täytyykö riisuutua alasti?


      • usein hierottu
        Veijo kirjoitti:

        Kertokaa tyhmälle miten noi pakarat hierotaan..?
        Täytyykö riisuutua alasti?

        alasti riisuutuminen olisi aika noloa, etsi jostakin sellaiset vanhan ajan topatut lämpöhaalarit, sellaiset joita Hansu pitää päällään Facta-hommassa, ja sitten vaan ne päällä hierottavaksi, alle voit jättää vielä pitkälahkeiset villa-alushousut.


      • Anonyymi
        usein hierottu kirjoitti:

        alasti riisuutuminen olisi aika noloa, etsi jostakin sellaiset vanhan ajan topatut lämpöhaalarit, sellaiset joita Hansu pitää päällään Facta-hommassa, ja sitten vaan ne päällä hierottavaksi, alle voit jättää vielä pitkälahkeiset villa-alushousut.

        Juuri noin 😂😂😂


    • naisetkin osaa

      Ei sitä pikkuveljeä tule siinä työn touhussa niin kovasti seurattua ja asianmukainen peittely on asiakkaallekin miellyttävämpää. Mutta mikäli käytöksesi on asiallista, pikkuveljen reagointi ei minua haittaa enkä sitä kommentoi tai jää asiaa sen kummemmin pohtimaan. Heitä asia mielestäsi ja rentoudu hieronnassa: jos jännittelet, myös lihaksesi jännittyvät eikä hieronta pääse perille kun lihakset pistävät vastaan.

      • vaivaa

        Minuakin .Haluaisin hemmotella ja hoitaa itseäni säännöllisellä kokohieronnalla,mutta olen varma että saan erektion jalkahieronnassa.
        Mieshierojalla en halua edes kuvitella tätä tilannetta.
        Naishierojalla pystyisin itse kyllä rentoutumaan jos hieroja ei tästä vaivaantuisi.
        Olisi kyllä senverran traumaattinen kokemus jos tulisi heitetyksi ulos , että en ole ottanut riskiä .
        Jos joku tietää hyvää hierojaa helsingissä ,niin vinkistä olisin kiitollinen.
        [email protected]


      • onm,onet
        vaivaa kirjoitti:

        Minuakin .Haluaisin hemmotella ja hoitaa itseäni säännöllisellä kokohieronnalla,mutta olen varma että saan erektion jalkahieronnassa.
        Mieshierojalla en halua edes kuvitella tätä tilannetta.
        Naishierojalla pystyisin itse kyllä rentoutumaan jos hieroja ei tästä vaivaantuisi.
        Olisi kyllä senverran traumaattinen kokemus jos tulisi heitetyksi ulos , että en ole ottanut riskiä .
        Jos joku tietää hyvää hierojaa helsingissä ,niin vinkistä olisin kiitollinen.
        [email protected]

        ensin hierotaan /se rennoksi ja sitten ne muut ONGELMAALUEET


      • mutta kun
        onm,onet kirjoitti:

        ensin hierotaan /se rennoksi ja sitten ne muut ONGELMAALUEET

        sun ongelma-aluees on siellä kallon sisäl - ei oikein hieromalla pääse vaikuttamaan asiaan.


    • dvsdfg33v

      Jos nyt tietäs etukätee varmasti että koko hieronnan ajan saa maata mahallaa kikkeli piilossa ja housut jalassa niin sitten osais ehkä nauttiakin hieronnasta. Mutta piruko noita etikettejä muistaa enää ku viime hieronnasta aikaa varmaan ainakin 20 vuotta. Ahistaa vaa vi...i jos näkee jotai semmosii kuvii mis joku herkkuperse neito hieroo pyyhe päällä makaavaa uroota. Ei siinä että se minusta omalle kohtalle mitenkää penseä kohtalo olisi mutta näkis se hieroja mut varmaan aika epätoivosena ja härskinä semmosessa jos semmoseen menisin. Jos se siis olisi joku 20-30v nätti nainen.
      Kai ei omatunto niin soimais etu-ja takakäteen, jos menis jonku romuluisen 70-vuotiaan rautakouramummon käsittelyyn.

    • hurskas.perkele

      Hieronta on syntiä, varsinkin vieraiden vastasukupuolisten koskettelu. Irstaat alkuhimot siinä nousevat ja sysivät Jumalan lasta pois ihanalta Kristus-kinttupolulta, suistaen hänet lopulta helvettiin vievälle valtatielle. Vain sulhasemme Kristuksen ja hänen palvomisensa pitäisi meitä kiihoittaa ja seksuvaaliset tarpehemme täyttää. Itsemme täytyisi meidän kyvetä tyydyttämään pelkällä Raamatun lukemisella ja esirukoilulla. Kaikenlainen ihmishimo on vain Juamalan meihin panema vika, jota vastaan kapinoiden ja kilvoitellen saamme lopulta iankaikkisen voiton. Aamen

    • aataminn

      alastomuutteen silmä tottuu aloilla jossa sitä päivittäin näkee. eikä työstä mitään olisikaan jos alastomuuden näkee vain seksulaalisessa mielessä.

    • naistenmies38v

      No mulla kävi niin, etten saanut varatuksi mieshierojaa, joten otin naisen. Ja vielä kävi niin, että ekalla kerralla mieshieroja hieroi ylävartalon.

      Ja juuri seuraavalla kerralla oli jalat ja pakarat. No makuullani aloitettiin ja kun käännyin selälleni, niin kyllä hävetti kun heppi oli puolihölmönä.

      Hieroja ei siinävaiheessa mitään sanonut. Liekö luuli et on tuollainen vehje normaalitilassa. Onneksi sentään esinahka on, koska tippaa alkoi valumaan ja se olisi näkynyt heti. Ja onneksi kääntyessäni pakarahieronnan jälkeen sain tai loogisesti laitoin lyhyet bokserit jalkaan.

      Etureisien hieronnassa muija kysyi, että sattuuko. Kun näki oudon ilmeeni. Änkytin jotain että ei satu ja samassa housun etumus nyki ja housut kastui ja haistoin sperman. Jotain yritin että oho, mitenkä täs näin, et joku hermorata varmaan tai jotain...

      Mulle se muija sano että kyllä joku rata on puutteessa ollut ja kun seuraavaksi tulet tai menet hierojalle, niin masturboi ennen sitä.

    • Anonyymi

      Kiitollinen aihe enemmingin fantasioinnille kuin todelliselle hierontatarpeelle, huomaan.

      • Anonyymi

        Naisen puutteessa pöljät fantasioi.


    • Anonyymi

      Olen naishieroja, ja ikinä en ole pahastunut miehen erektiosta hieronnassa. Jos mies nolostuu ja pahoittelee, totean vain että älä ikinä pyydä anteeksi sitä, että kroppa toimii niin kuin sen kuuluukin. Olisi paljon ikävämpää, jos ongelma olisi päinvastainen, joten älä huoli.

      Itse hieron kyllä mielelläni sen keskimmäisenkin jalan pehmeäksi, tippiä vastaan tietenkin. Ikinä en kuitenkaan ehdottaisi tai vihjailisi miesasiakkaille mitään, aloite täytyy tulla asiakkaan puolelta.

      • Anonyymi

        Sinä viimeisen kommentin kirjoittaja, saisko yhteystietoja?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä viimeisen kommentin kirjoittaja, saisko yhteystietoja?:)

        Edelliseen lisäys vielä eli jos joku naishierojista haluu uuden ja asialllisen vaki asiakkaan niin mailia [email protected]


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe